۲۸۶ میلیون‌دلار کالا از استان سمنان صادر شد – چاره نیوز
14 دی 1400 - 9:24
شناسه : 44399
1

به گزارش سرویس اقتصاد چاره نیوز علی سعدالدین در گفتگو با چاره نیوز، با بیان اینکه در سال جاری ۲۸۶ میلیون‌دلار کالا از استان سمنان صادر شد، تاکید کرد: ۳۴ کشور دنیا میزبان کالاهای تولیدی استان شامل سود سوزآور، کابل زمینی، هیدروکربن، روغن موتور، کاشی و سرامیک، شمش سرب، پودر لباس‌شویی و… بوده‌اند. وی با […]

پ
پ

به گزارش سرویس اقتصاد چاره نیوز

علی سعدالدین در گفتگو با چاره نیوز، با بیان اینکه در سال جاری ۲۸۶ میلیون‌دلار کالا از استان سمنان صادر شد، تاکید کرد: ۳۴ کشور دنیا میزبان کالاهای تولیدی استان شامل سود سوزآور، کابل زمینی، هیدروکربن، روغن موتور، کاشی و سرامیک، شمش سرب، پودر لباس‌شویی و… بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۸ هزار تن صادرات از استان سمنان صورت گرفت، گفت: در هشت ماهه اول سال جاری ۱۷۳ هزار تن کالا از گمرک استان به کشورهای دنیا صادر شده است که امیدواریم تا پایان سال میزان صادرات از سال قبل بیشتر شود.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی سال گذشته از گمرک استان ۳۲۲ میلیون دلار بوده است، تاکید کرد: در هشت ماهه ابتدای سال جاری ۲۸۶ میلیون دلار کالا از استان صادر شده که تا پایان سال میزان صادرات سال گذشته از لحاظ کیفیت روند افزایشی خواهد یافت.

سعدالدین با اشاره به افزایش میزان ارزش کالاهای صادراتی استان در سال جاری نیز گفت: هر تن کالای صادره از استان در سال ۹۹ به طور متوسط یکهزار و ۲۴۸ دلار ارزش داشته در حالی که این شاخص در سال جاری متوسط یکهزار و ۶۶۰ دلار بوده است که نشان می‌دهد ارزش کالاهای صادراتی ما افزایش چشم گیر دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.