۱۲۵۰۰ کارگر در شهرک‌های صنعتی اردبیل واکسینه شدند
03 آذر 1400 - 23:03
شناسه : 40202
2

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل فرمانده بسیج کارگری استان اردبیل گفت: در قالب طرح بسیج واکسیناسیون تعداد ۲۸۵ نفر در قالب اکیپ امدادی با حضور در شهرک‌های صنعتی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران را واکسینه کردند. سرهنگ پاسدار نظرزاده سوم آذرماه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل فرمانده بسیج کارگری استان اردبیل گفت: در قالب طرح بسیج واکسیناسیون تعداد ۲۸۵ نفر در قالب اکیپ امدادی با حضور در شهرک‌های صنعتی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران را واکسینه کردند.

سرهنگ پاسدار نظرزاده سوم آذرماه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز قشر بسیج کارگری و کارخانجات با اعلام این خبر افزود: در دوران سخت شیوع کرونا کارفرمایان با حرکت مؤمنانه و با تهیه بسته معیشتی که هرکدام بیش از ۳۵۰ هزار تومان ارزش مادی داشت توانستند بار دیگر روحیه بسیجی خود را به جهانیان نشان دهند.
وی افزود: دشمن با مشاهده روحیه جهادی و خودباوری و بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسید که جنگ رودررو نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و توطئه‌های اقتصادی مهم‌ترین عامل برای ضربه به‌نظام است.
فرمانده بسیج کارگری استان اردبیل با اشاره به نقش ارزنده بسیج در عدم وقوع و مدیریت تنش‌های کارگری تصریح کرد: دشمن با تمام توان و امکانات به دنبال ضربه به اقتصاد و تولید است و کارگران و کارفرمایان به‌صورت جهادی و بسیجی وار یک‌تنه با تمامی این حملات ایستاده‌اند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.