کاهش۲۰ درصدی مصرف بنزین طی تعطیلات محدودیت های کرونایی در خراسان شمالی
02 شهریور 1400 - 13:01
شناسه : 21434
3

علنی به نقل از ایسنا /خراسان شمالی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: مصرف بنزین طی تعطیلات محدودیت های کرونایی در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش ۲۰ درصدی برخوردار شد. مجتبی شکوری گفت: بامحدود شدن سفرهای بین استانی وتردد در شهرها و جاده‌ها از ۲۵ تا […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان شمالی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: مصرف بنزین طی تعطیلات محدودیت های کرونایی در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش ۲۰ درصدی برخوردار شد.
مجتبی شکوری گفت: بامحدود شدن سفرهای بین استانی وتردد در شهرها و جاده‌ها از ۲۵ تا ۳۰ مرداد سال جاری همزمان با تعطیلات ماه محرم میزان مصرف بنزین در این منطقه حدود دو میلیون و ۸۶۳ هزار لیتر ثبت شد که مصرف این فرآورده در مدت مشابه سال گذشته حدود سه میلیون و ۵۸۳ هزار لیتر بود که ۲۰ درصد کاهش دارد.

وی به مصرف نفت گاز در بخش حمل و نقل در این مدت اشاره کرد و یادآورشد: میزان مصرف این فرآورده دو میلیون و ۵۳۵ هزار لیتر و در مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و ۶۷۱ هزار لیتر بود که این میزان مصرف کاهش ۳۱ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، شکوری تاکید کرد: با وجود کاهش مصرف سوخت، همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در کل استان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم و مراجعان هستند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.