کارگاه آموزشی «ساخت پرسشنامه آنلاین»
31 مرداد 1400 - 18:38
شناسه : 20710
3

مدرسه روش تحقیق انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران با همکاری انجمن علمی روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آموزشی «ساخت پرسشنامه آنلاین» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان علنی به نقل از ایسنا، “اصول طراحی پرسشنامه”، “آشنایی با ابزارهای آنلاین ساخت پرسشنامه”، “راه‌های به اشتراک‌گذاری پرسشنامه آنلاین”، “راه های خروجی گرفتن داده‌ها و […]

پ
پ

مدرسه روش تحقیق انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران با همکاری انجمن علمی روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آموزشی «ساخت پرسشنامه آنلاین» را برگزار می‌کند.
به گزارش باشگاه دانشجویان علنی به نقل از ایسنا، “اصول طراحی پرسشنامه”، “آشنایی با ابزارهای آنلاین ساخت پرسشنامه”، “راه‌های به اشتراک‌گذاری پرسشنامه آنلاین”، “راه های خروجی گرفتن داده‌ها و وارد کردن آن‌ها به SPSS” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه آموزش داده می شود.
این برنامه با حضور و ارائه دکتر عزیز شمسی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، روز یکشنبه ۳۱ مردادماه، طی یک جلسه دو ساعته به صورت آفلاین به صورت ویدئویی و کاملا کاربردی در تلگرام برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه spsiran@ در تلگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.