پذیرش اولین دوره دانشجویان داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان
17 آبان 1400 - 18:34
شناسه : 36459
3

علنی به نقل از ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پذیرش و ثبت نام اولین دوره دانشجویان رشته داروسازی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد. دکتر نوید دانائی بااعلام این خبر گفت: با عنایت به مجوزهای صادره از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پذیرش و ثبت نام اولین دوره دانشجویان رشته داروسازی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانائی بااعلام این خبر گفت: با عنایت به مجوزهای صادره از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تاسیس و راه اندازی دانشکده دارو سازی در این دانشگاه و همچنین با توجه به بهسازی و تکمیل دانشکده داروسازی و تجهیز آزمایشگاه های مورد نیاز برای تحصیل در این رشته، پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل این دانشکده  انجام شده است.
وی با اشاره به این که دکتر حسین رستم زاده به عنوان رئیس دانشکده داروسازی منصوب شده است، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربیات، تخصص و توانمندی دکتر رستم زاده سرپرست دانشکده داروسازی و همچنین اعضای هیات علمی توانمند این دانشکده، افق روشنی برای آینده این دانشکده و ارتقای بیش از پیش سطح علمی دانشگاه متصور هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به این هفته دکتر بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و داروی کشور از دانشکده داروسازی این دانشگاه تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تکمیل و تجهیز آزمایشگاه، رئیس سازمان غذا و داروی کشور از ساختار و تجهیزات آزمایشگاهی این دانشکده اعلام رضایت کرد.انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.