نمایشگاه فناوری‌های نرم جهاددانشگاهی امکانی برای معرفی توانمندی‌هاست
25 آبان 1400 - 2:00
شناسه : 38129
1

علنی به نقل از ایسنا/فارس رئیس کمیسیون‌ گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به لزوم معرفی هرچه بیشتر و مطلوبتر توانمندی‌های هنرمندان جوان و ایده‌پرداز شیراز و فارس، نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس را اقدامی در این راستا تلقی کرد. محمد فرخ‌زاده در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فناوری‌های […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/فارس رئیس کمیسیون‌ گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به لزوم معرفی هرچه بیشتر و مطلوبتر توانمندی‌های هنرمندان جوان و ایده‌پرداز شیراز و فارس، نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس را اقدامی در این راستا تلقی کرد.

محمد فرخ‌زاده در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس در شیراز، به علنی به نقل از ایسنا گفت: در حالی‌که طبق قانون تا یک دهم درصد از بودجه هر سازمان می‌تواند صرف خرید صنایع دستی در حمایت از حوزه صنایع دستی شود اما در بسیاری از ادارات به این موضوع عمل نمی‌شود.
فرخ‌زاده ضمن قدردانی از حمایت بسیار خوب جهاد دانشگاهی در خصوص برپایی این نمایشگاه، گفت: باتوجه به حضور افراد جوان در این نمایشگاه، این خود نشان دهنده این موضوع است که این استعدادها برای اقشاری که با این مسائل آشنایی کمی دارند، ارائه شود. 
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: عرضه هنرهای دست ساز و برگرفته از آداب و رسوم و اقلیم ایران در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند تاثیر بسیار بسزایی در عمق بخشیدن به تفکرات نسل آینده باشد. 
فرخ‌زاده با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری مناطق از این موضوع حمایت خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار طراحی المان و نمادهای شهری را انجام می‌دهد معرفی آنها به واحد زیباسازی انجام شد. همچنین براساس مصوبه شورا باتوجه به اینکه سالیان سال اجازه خرید کالای خارجی داده نشد و صنایع دستی داخلی به عنوان هدیه مدنظر قرار گرفت، این اقدام به نوعی یک حمایت است.
این عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه یکی از اشکالات این نمایشگاه را در بحث بازاریابی و تبلیغات است که بسیار جای کار دارد تا انجام شود، گفت: در نمایشگاه سطح بندی محصولات به ترتیب درجه یک، دو یا سه دیده نمی‌شد، این در حالی‌است که در سطح بندی طبق قوانین و استانداردهای جهانی سطح کیفیت و کمیت تعریف می‌شود.
فرخ‌زاده عنوان کرد: گاهی به دلیل کیفیت بالای یک محصول این محصول در هیچ خانه ایرانی جایی ندارد و این یک مشکل است و باید سطح بندی استاندارد محصول داشته باشیم به گونه‌ای که هر فردی متناسب با هزینه کرد خود محصولی را خریداری کند تا هنر فکر و هنر دست ایرانیان در هر خانه‌ای راه یابد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.