معافیت قهرمانان بازی‌های المپیک 2024 از خدمت سربازی
21 مرداد 1403 - 15:53
شناسه : 71953
0

معافیت قهرمانان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ از خدمت سربازی رئیس سازمان وظیفه عمومی از معافیت قهرمانان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ از خدمت سربازی خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تقدیر از ورزشکاران کشور عزیزمان در المپیک 2024 اظهار کرد: به پاس قدردانی […]

پ
پ

معافیت قهرمانان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ از خدمت سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی از معافیت قهرمانان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ از خدمت سربازی خبر داد.

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تقدیر از ورزشکاران کشور عزیزمان در المپیک 2024 اظهار کرد: به پاس قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران مدال‌آور المپیک که برای کشور عزیزمان افتخار کسب کرده‌اند، این عزیزان برابر مقررات مربوط به قانون سرباز قهرمان از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: افرادی که در بازی‌های المپیک موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شده‌اند، با معرفی وزارت ورزش و جوانان و تایید ستادکل نیروهای مسلح می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) نسبت به ثبت درخواست برای بهره‌مندی از این معافیت اقدام کنند.

سربازان برای دریافت تسهیلات سربازی به سامانه سخا مراجعه کنند

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.