مصرف CNG در منطقه ارومیه افزایش یافت
18 مهر 1400 - 12:59
شناسه : 27928
0

علنی به نقل از ایسنا /آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در ۶ ماهه نخست سالجاری مصرف CNG به عنوان سوخت پاک و سازگار با محیط زیست در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی ۸ درصد افزایش داشته است. به گزارش علنی به نقل از ایسنا به […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در ۶ ماهه نخست سالجاری مصرف CNG به عنوان سوخت پاک و سازگار با محیط زیست در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی ۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: متوسط مصرف روزانه گاز طبیعی در منطقه ارومیه بالغ بر۹۰۰ هزار متر مکعب می باشد که با مشارکت گسترده خودروهای عمومی و باری در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی افزایش یافته است. 
مجرد افزود: شهروندان محترم دارای وسایط نقلیه عمومی و باری و تاکسی های اینترنتی می توانند با ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir  نسبت به دوگانه سوز کردن خودروی خود اقدام کنند. 
وی خاطرنشان کرد: منطقه ارومیه(مرکز و شهرهای شمال استان) دارای ۷۶ باب جایگاه عرضه سوخت پاک می باشد که بصورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به خودروهای دوگانه سوز است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.