مبارزه با فساد و مفسد خط قرمز دولت سیزدهم است
05 شهریور 1400 - 18:07
شناسه : 22766
1

علنی به نقل از ایسنا /لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مبارزه با فساد و مفسد خط قرمز دولت سیزدهم است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که امروز پنجم شهریورماه در مصلا برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم روز چهارشنبه هفته گذشته برای ۱۸ وزیر رأی اعتماد گرفت و […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مبارزه با فساد و مفسد خط قرمز دولت سیزدهم است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که امروز پنجم شهریورماه در مصلا برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم روز چهارشنبه هفته گذشته برای ۱۸ وزیر رأی اعتماد گرفت و اکنون با اعتماد رهبری معظم انقلاب اسلامی کار خود را جهادی با قوت و قدرت آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: چهار رئیس‌جمهور دیگر نیز بعد از جنگ تحمیلی فعالیت کردند و مقام معظم رهبری از آنان مطالبات داشتند که انقلابی گری و مردم‌داری از این دوره مطالبه شده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: از این دوره استفاده از حضور مردم در حل مشکلات کشور و برنامه محوری در اقتصاد و ارتباط با نخبگان خواسته شده است.

شاهرخی اضافه کرد: بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری بر زمین مانده است و رئیس‌جمهوری و هیات دولت در آزمون خطیری قرار دارند و با آمدن دولت جدید و تغییرات در سطوح و لایه‌های بالا و پایین رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: اگر در سطوح ملی و کلان برنامه‌های تحول زا و انتصابات تحول ساز رخ دهد ولی در لرستان رخ ندهد عقب‌ماندگی به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: در دولت گذشته لرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تعیین شد و این برنامه در جاهای دیگری اجرا شد و آنچه که بیان شد آثاری در زندگی مردم نداشت.

شاهرخی عنوان کرد: درصورتی‌که تغییر و تحول براساس توانمندی و پاک دستی صورت گیرد قطار توسعه فرهنگی و اقتصادی حرکت خواهد کرد و در غیر این صورت اگر روابط بر ضوابط حاکم شد این دولت،  ملت،  انقلاب و استان متضرر می‌شود.

وی اظهار کرد: خط قرمز رئیس قوه مجریه و قضائیه مبارزه با فساد و مفسد است و قانون‌شکنی در هر منصبی مورد سؤال و برخورد قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر به‌وسیله منافقین بدکردار به درجه رفیع شهادت رسیدند و اگرچه مدت کوتاهی در مسند خدمت‌رسانی بودند اما از ابتدای فعالیت خود به دنبال حاکمیت به شکل نبوی و علوی بودند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: برقراری عدالت اجتماعی در سرلوحه امور آنان بود و خود را وقف مردم کردند و مردمی زندگی کردند و زندگی آنان قبل از مسئولیت و بعد از مسئولیت تفاوتی نداشت و نامشان به‌عنوان دو خدمتگزار صادق برای همیشه جاودان شد.

وی اضافه کرد: کسانی‌که در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم هستند باید رفتار و کردار این دو شهید را مطالعه و بررسی کنند و خود را ملتزم بدانند که عملشان به‌گونه‌ای باشد که موجب خشنودی پروردگار و رضایت مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه ما در این هفته رحلت مرعشی نجفی در سال ۱۳۶۹، ارتحال شیخ طوسی، مؤسس حوزه علمیه نجف در سال ۴۶۰ هجری قمری، و ارتحال علامه حلی در سال ۴۲۶ هجری قمری و ناپدید شدن امام موسی صدر را داریم، افزود: این افراد کسانی بودند که پرچمدار حق بودند که با احداث کتابخانه‌های کم‌نظیر، با حفظ میراث اسلامی، کتاب‌های نفیس، ساخت مدارس متعدد علمیه، کارهای عام‌المنفعه پرچمدار کار خیر بودند.

شاهرخی با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان که اسرائیل را به زانو درآورده است توسط امام موسی صدر پایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: در هشتم شهریور منافقان کوردل شهیدان رجایی و باهنر را با انفجار نخست وزیری شهید کردند کمااینکه این شهیدان طی دو ماه فعالیت به‌ دنبال حاکمیتی برخواسته از ارزش‌های نبوی و علوی بودند، خود را وقف مردم کردند و مردمی زندگی کردند؛ لذا مسئولان رفتار و کردار شهیدان رجایی و باهنر را بررسی کنند و خود را ملتزم به این بدانند که عمل آنان موجب خشنودی خداوند و رضایت مردم باشند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن، بیان کرد: زنجیره کرونا با همیاری و تعاون تمام مردم قطع شود تا شاهد کاهش مبتلایان و مرگ مردم شود که در این راستا لازم است رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک را رعایت کنیم چراکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تضعیف جامعه مسلمانان است.

امام جمعه خرم‎آباد با تقدیر از نمازگزاران در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ادامه داد: ما هر هفته شاهد رویدادهایی هستیم که عبرت‌آموز است از یک طرف نشان‌دهنده انسان‌هایی است که در هر جایی باعث سرافرازی اسلام و مسلمین است و در مقابل هر هفته رویدادهای از انسان‌هایی که رذالت و پستی در پیشانی آنان نوشته شده است را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.