19 آذر 1400 - 19:59
شناسه : 43852
0

علنی به نقل از ایسنا /ایلام در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور همزمان با سراسر کشور از ۶ پرستار استان ایلام تجلیل شد. “حسن بهرام نیا ” استاندار ایلام ،؛در مراسم گرامیداشت روز پرستار که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /ایلام در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور همزمان با سراسر کشور از ۶ پرستار استان ایلام تجلیل شد.

“حسن بهرام نیا ” استاندار ایلام ،؛در مراسم گرامیداشت روز پرستار که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و با اشاره به فرمایشات رئیس جمهور محترم که بطور واضح و مبرهن مشکلات جامعه پرستاری را بیان و دستورات لازم را مبنی بر رفع مشکلات آنان صادرکردند، اظهار کرد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان با نصب العین قرار دادن دستور رئیس جمهور محترم هر چه سریعتر مطالبات پرستاران استان را احصا و اقدامات لازم را در جهت حل مشکلات انجام دهند.
وی با بیان اینکه مسئولیت پیگیری مشکلات پرستاران را رئیس جمهوری به معاون اجرایی محول کردند، تاکید کرد: مشکلات تبدیل وضعیت، استخدام نیروهای جدید، جذب نیروهای ۸۹ روزه و.. در راستای حمایت از پرستاران در استان تسریع یابد.
بهرام‌نیا با بیان اینکه پرستار یک واژه آشناست و هر کس آنرا می شنود هویت یک انسان مهربان و صبور را تجسم می کند که سینه ای فراخ دارد و کوهی از صبر و استقامت است، ابراز داشت: بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند هرکدام دردهایی دارند و انتظار دارند در پیشگاه پرستاران و کادر درمان التیام و بهبودی پیدا کنند، قطعاً پرستاران با این روحیه جهادی و مردم دارانه، در این راستا تلاش می نمایند  و این تلاش همواره با رافت و مهربانی که از ویژگی‌های شما پرستاران است همراه است.
استاندار ایلام گفت: انتظار ما و مراجعین هم از شما پرستاران هم همین است که مراجعین با رضایت کامل و لبخندی بر لب و سیما، دعاگوی شما باشند.وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جانفشانی و ایثار پرستاران در مواجهه با بیماری کرونا، تصریح کرد: پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا همواره جان بر کف و بدون هیچ چشم داشتی در راستای کمک به بیماران تلاش کردند، تلاشی مقدس که در این راه شش نفر از کادر درمان( پزشک و پرستار ) استان به خیل عظیم شهدا پیوستند.
استاندار ایلام در پایان این مراسم از ۶ نفر از پرستاران استان تقدیر  و سپس با حضور در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) ضمن دیدار با پرستاران و کادر درمان از آنان تجلیل و از دانشگاه علوم پزشکی خواست از خدمات پرستاران در این روز تقدیر کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  نیز در این نشست گفت: ۳ هزار و ۳۱۲ پرستار، هوشبری، بهیار در بیمارستان های دولتی ایلام مشغول فعالیت هستند که حدود دو سوم این گروه  بانوان هستند.
دکتر محمد کریمیان گفت:  سعی شده مطالبات پرستاران با توجه مشکلات تحریم و همچنین مسایل اقتصادی را در موعد مقرر پرداخت کنیم.
وی افزود: ۹ بیمارستان دولتی در استان  فعال هستد و به مردم خدمات ارایه می دهند که از این تعداد ۶ بیمارستان در شهرستان ها و سه بیمارستان آموزشی و درمانی  در مرکز استان هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد؛ همچنین ۲ بیمارستان بخش خصوصی و یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است که در مجموع ۱۲ بیمارستان خصوصی و دولتی به مردم استان خدمات  ارایه می دهند.
وی از بهره برداری بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: در صورت افتتاح این بیمارستان بخش زیادی از پرستاران جذب و بکارگیری خواهند شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.