رضایتمندی عمومی نسبت به شهرداری قزوین باید افزایش یابد
24 مرداد 1400 - 23:58
شناسه : 17918
1

علنی به نقل از ایسنا /قزوین گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقا رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود. سید محمد ناظم […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /قزوین گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقا رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود.
سید محمد ناظم رضوی در جلسه شورای شهر که ۲۴ مرداد برگزار شد، به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت و تصریح کرد: افزایش فضای سبز شهری، خدمات هوشمند شهری، امنیت روانی و ایمن‌سازی اجتماعی، توسعه فرهنگ شهری با احیای بافت فرسوده و همسان‌سازی اجتماعی، توسعه مفاهیم شهر دوستدار کودک و افزایش امکانات مرتبط با فلسفه آن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های من در حوزه مدیریت شهری است.
وی افزود: یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقای رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود.
گزینه تصدی شهرداری قزوین اظهار کرد: بهسازی معابر و بازگشایی گره‌های مزاحم محلات، مدیریت پسماند شهری و تمرکز بر تفکیک از مبدأ، جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، ایجاد شهرداری بافت تاریخی و شهرداری حاشیه شهر، ایجاد باغات خانوادگی کودکان، سالمندان و بانوان نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ همیاری با شهرداری، تبیین نقشه جامع شهر هوشمند، توسعه ناوگان حمل‌ونقل برقی و بی‌آرتی، توسعه صنایع تبدیلی، ایجاد پیوست زیست محیطی پروژه‌های شهری، احداث پارک‌های شهری در ارتفاعات جنوب شهر، مقابله با تراکم فروشی و کاهش پرونده‌های ماده صد از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای قزوین است.
رضوی خاطرنشان کرد: چابک‌سازی سازمانی و برون‌سپاری هوشمند، توزیع عادلانه درآمد شهری، توجه ویژه به اکوتوریسم و توسعه زیرساخت‌های آن، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله مناطق، کنترل نظارت و مبارزه با فساد نیز از دیگر برنامه‌های من برای قزوین است.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، رضوی دارای مدرک دکترای شهرسازی است و در کارنامه خود سمت‌هایی مانند شهردار کاشان، شهردار سمنان، قائم‌مقام منطقه ۱۰ شهرداری تهران و معاون عمرانی منطقه ۱۰ و ۷ شهرداری تهران و معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران را دارد.
 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.