رشد ۵۷ درصدی بسته‌ها و امانات پستی صادره در خراسان رضوی
29 آبان 1400 - 3:02
شناسه : 39060
0

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی مدیرکل پست خراسان رضوی از افزایش ۴۳.۹۷ درصدی بسته‌ها و امانات وارده و افزایش ۵۷.۳۰ درصدی بسته‌ها و امانات پستی صادره طی هفت ماه ابتدایی سال جاری در خراسان رضوی خبر داد.   سید احمد موسوی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا در خصوص آمار بسته‌ها […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی مدیرکل پست خراسان رضوی از افزایش ۴۳.۹۷ درصدی بسته‌ها و امانات وارده و افزایش ۵۷.۳۰ درصدی بسته‌ها و امانات پستی صادره طی هفت ماه ابتدایی سال جاری در خراسان رضوی خبر داد.  

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا در خصوص آمار بسته‌ها و امانات وارده و صادره طی هفت ماه ابتداء سال جاری در استان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و استقبال از خریدهای اینترنتی، استفاده مردم از خدمات پستی افزایش چشمگیری یافته است. تعداد بسته و امانات وارده به استان در هفت ماه ابتداء سال ۹۹، یک میلیون و۲۶۴ هزار و ۳۲۳ عدد بوده است که این آمار در هفت ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۲۰۷ رسیده  و شاهد رشد ۴۳.۹۷ درصدی در این زمینه بوده‌ایم.  
وی افزود: میزان بسته و امانات صادره نیز در هفت ماه ابتداء سال ۹۹،  ۹۵۶ هزار و ۵۹۷  مرسوله بوده که این آمار در سال جاری به یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۹۰  مرسوله رسیده است. با توجه به این آمار، میزان بسته و امانات صادره در هفت ماه ابتداء سال جاری در استان نسبت به سال گذشته ۵۷.۳۰ درصد رشد یافته است.  
مدیرکل پست خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت ملی پست با توسعه زیرساخت‌ها و هاب‌های منطقه‌ای، خرید ترولی و باکس و مکانیزه کردن مراکز تجزیه و مبادلات از جمله مرکز تجزیه و مبادلات خراسان رضوی توانست خدمات شایسته‌ای را به مردم در این خصوص ارائه دهد.  
موسوی بیان کرد: با توجه به افزایش چشمگیر حجم مرسولات، راه‌اندازی مرکز مبادله و پردازش هوشمند پستی به کمک نیروی انسانی آمده و موجب افزایش سرعت ارسال محموله‌های پستی شده است. با استفاده از این مرکز هوشمند بسته‌های پستی در اسرع وقت به مقاصد ارسال می‌شوند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.