راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران
04 اردیبهشت 1401 - 1:13
شناسه : 49821
0

با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست‌های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.

پ
پ

با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست‌های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.