توزیع مرسولات پستی در تعطیل سراسری ۵ روزه کشور
24 مرداد 1400 - 17:07
شناسه : 17780
3

علنی به نقل از ایسنا /اصفهان سخنگوی اداره کل پست استان اصفهان گفت: با توجه به تعطیلات پنج روزه سراسری کشور توزیع و تحویل مرسولات پستی همچنان و بدون وقفه انجام می شود. بیژن حقیقی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا درباره تعطیلات سراسری پنج روزه کشور و برخی نگرانی از تعطیلی اداره […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /اصفهان سخنگوی اداره کل پست استان اصفهان گفت: با توجه به تعطیلات پنج روزه سراسری کشور توزیع و تحویل مرسولات پستی همچنان و بدون وقفه انجام می شود.
بیژن حقیقی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا درباره تعطیلات سراسری پنج روزه کشور و برخی نگرانی از تعطیلی اداره پست و تاخیر در ارسال مرسولات پستی آنها، اظهار کرد: نواحی هفتگانه پستی شهر اصفهان و ادارات پست مرکزی در شهرستان های استان در دوران تعطیلات کرونایی تعطیل نیستند و خدمات پستی ارائه می‌دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مشاغل پستی در گروه یک قرار دارند و همواره در دسته خدمات ضروری پایدار پستی به هموطنان در شرایط شیوع ویروس کرونا هستند، ادارات پست ملزم به ارائه خدمات پایه پستی به آحاد جامعه، با هدف و رویکرد حذف سفرهای غیرضروری مردم و صیانت از سلامت جامعه هستند، چراکه این خدمات در دسته ضرورت‌های روزمره زندگی شهروندان است.
 مدیر روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان با بیان اینکه توزیع و تحویل مرسولات پستی در روزهای تعطیل پیش رو انجام می شود، تصریح کرد: در تعطیلات پیش رو با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از خریدهای مردم به‌ صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود، مردم نگران توزیع و تحویل مرسولات خود نباشند.
وی توضیح داد: به همین منظور پست استان اصفهان با برنامه ریزی و تقسیم بندی و کشیک پرسنل توزیع مرسولات شهروندان در روزهای تعطیل را در زمان مقرر انجام می دهد و افراد نگران تاخیر و عدم توزیع مرسولات نباشند.
حقیقی یادآور شد: در تعطیلات پنج روزه سراسری کشور (از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه آینده ۳۰ مرداد ماه) ادارات پست مرکزی شهرستان ها، نواحی هفتگانه پستی اصفهان به صورت کشیک برای قبول مرسولات شهروندان و فروشگاه های اینترنتی  فعال هستند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.