تقدیر مدیرکل روابط عمومی توانیر از دبیر جشنواره استانی رووژنا
16 آبان 1400 - 15:39
شناسه : 36168
2

علنی به نقل از ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر از دبیر جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه (رووژنا) تقدیر و قدرانی کرد. در متن “ابوذر صالحی” آمده است: بدینوسیله از مساعدت‌های جنابعالی و مساعی آن شرکت به ویژه برادر ارجمندم جناب آقای “محمد محمدیان شمالی” سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر از دبیر جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه (رووژنا) تقدیر و قدرانی کرد.

در متن “ابوذر صالحی” آمده است: بدینوسیله از مساعدت‌های جنابعالی و مساعی آن شرکت به ویژه برادر ارجمندم جناب آقای “محمد محمدیان شمالی” سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در زمینه برنامه‌ریزی مطلوب و اطلاع‌رسانی مناسب و انعکاس رسانه‌ای جشنواره استانی نمایش‌های کوتاه (رووژنا) که با هدف پیشبرد برنامه‌های مدیریت مصرف برق برگزار شد تشکر و قدردانی می‌گردد.امید است با همکاری مجموعه صنعت برق کشور همچنان بتوانیم در زمینه آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی و ارتقای نگرش و تغییرات رفتاری مثبت پایدار بین کودکان و خانواده‌ها در جهت به کارگیری الگوهای صحیح مصرف انرژی گام برداریم.
جشنواره استانی «رووژنا» با موضوع مصرف بهینه برق و با هدف افزایش سطح مشارکت کودکان در رابطه با بهینه‌سازی مصرف برق در ایلام برگزار شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.