تصویب نهایی ۷۹۰ واحد طرح جهش تولید مسکن استان اردبیل
01 آذر 1400 - 21:58
شناسه : 39711
0

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی اردبیل از تصویب نهایی ۷۹۰ واحد طرح جهش تولید مسکن استان اردبیل خبر داد. محمد زارع حسین‌زاده اول آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه کمیته فنی بررسی و تصویب طرح جهش تولید مسکن برای […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /اردبیل رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی اردبیل از تصویب نهایی ۷۹۰ واحد طرح جهش تولید مسکن استان اردبیل خبر داد.

محمد زارع حسین‌زاده اول آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه کمیته فنی بررسی و تصویب طرح جهش تولید مسکن برای پروژه‌های ۴۶۰ واحدی اندیشه ۳ ، ۳۳۰ واحدی بنیاد مسکن و ۶۰ واحدی اندیشه ۴ اردبیل با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط اعم از شهرداری، نظام‌مهندسی، بنیاد مسکن و دیگر اعضا در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد.
وی گفت: در این جلسه ضمن تصویب نهایی طرح‌های ۴۶۰ واحدی و ۳۳۰ واحدی مقرر شد مشاورین طرح نسبت به ارائه طرح محوطه و سایت، جزئیات و مشخصات اجرایی پروژه‌های مذکور با تاکید بر رعایت الگوی مسکن، معماری سنتی و اسلامی و همچنین ضوابط صنعتی‌سازی جهت ارائه و بازنگری در طرح‌ها ظرف مدت یک هفته اقدام کنند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.