انعقاد قرارداد پست برق ۱۲ مگاواتی شهرک صنعتی اسدآباد
11 شهریور 1400 - 10:10
شناسه : 25179
1

علنی به نقل از ایسنا /همدان مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از انعقاد قرارداد پست برق ۱۲ مگاواتی این شهرک خبر داد. سجاد رضایی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد:به منظور ارتقا و افزایش ظرفیت توان برق شهرک صنعتی اسدآباد قرارداد پست برق ۱۲ مگاواتی این شهرک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /همدان مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از انعقاد قرارداد پست برق ۱۲ مگاواتی این شهرک خبر داد.
سجاد رضایی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا اظهار کرد:به منظور ارتقا و افزایش ظرفیت توان برق شهرک صنعتی اسدآباد قرارداد پست برق ۱۲ مگاواتی این شهرک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با برق باختر بسته وامضاء شده و در حال رایزنی وپیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری برای احداث است.
وی با بیان اینکه زمین لازم برای احداث پست برق جدید شهرک صنعتی واگذار شده، افزود: فاز دوم شهرک صنعتی شهرستان از سال‌های گذشته با تمام زیر ساخت‌ها آماده واگذاری به سرمایه گذاران بوده که با ایجاد پست جدید برق و ارتقا و افزایش زیرساخت برق شهرک سرمایه گذاران جدیدی برای سرمایه گذاری ورود خواهند کرد.سجادی میزان برق شهرک صنعتی اسدآباد را ۵.۵ مگاوات برشمرد و تصریح کرد: از این میزان برق موجود شهرک ۴.۵ مگاوات آن واگذارشده و یک مگاوات برق خالی باقی مانده که ایجاد پست برق جدید به عنوان یکی از زیر زیرساخت‌های اساسی شرایط بسیار مناسبی را در این شهرک ایجاد می‌کند و فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی موجب موفقیت هر چه بیشتر ما در توسعه اقتصادی و تبدیل منطقه برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان خواهد بود.
مدیر شهرک صنعتی اسدآباد با اشاره به مساحت ۹۲ هکتاری شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد خاطر نشان کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی اسدآباد ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۵ واحد فعال و سه واحد تعطیل و در تملک بانک هستند و رفع مشکل این واحدها و ورود به چرخه تولید مجدد آنها در دست پیگیری است.
وی بیان کرد: در سال گذشته با پیگیری‌ها و رفع مشکلات توسط مسئولان پنج کارخانه صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی شهرستان احیاء و به چرخه تولید بازگشتند که امسال نیز احیای سه کارخانه صنعتی شهرک در دست برنامه قرار دارد.
رضایی در ادامه از  در حال ساخت و احداث بودن چهار واحد تولیدی لوله سازی و  سبد سازی ،تانکر سازی و فوم در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: علاوه بر این،کارخانه صنعتی  تولید کاغذ از سنگ نیز در شهرک صنعتی این شهرستان در دست احداث بوده که با بهره برداری از این طرح بزرگ صنعتی اشتغال مناسبی برای جوانان بومی منطقه ایجاد خواهد شد.
وی همچنین  از احداث کارخانه باطری سازی در این شهرک خبر داد و بیان کرد: در همین رابطه زمین لازم برای احداث  این کارخانه به سرمایه گذار طرح برای آغاز عملیات اجرایی پروژه واگذار شده است.
رضایی  اضافه کرد: کارخانه الکل اتانول، کارخانه کودشیمیایی، ذوب مفید، تولید لوله پلی اتیلین و تولید فوم پنج واحد صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی شهرستان بود که در سال گذشته دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند و احیاء مجدد این واحدها اشتغالزایی خوبی را برای جوانان شهرستان ایجاد کرد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.