امیرآبادی: رییس سازمان برنامه و بودجه درباره صدور احکام غیر قانونی برای فرهنگیان توضیح دهد
03 شهریور 1400 - 20:59
شناسه : 22029
1

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از هیات رییسه مجلس خواست که رییس سازمان برنامه و بودجه در مجلس حاضر شود و در خصوص صدور احکام غیر قانونی برای فرهنگیان توضیح دهد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در تذکر شفاعی جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس با […]

پ
پ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از هیات رییسه مجلس خواست که رییس سازمان برنامه و بودجه در مجلس حاضر شود و در خصوص صدور احکام غیر قانونی برای فرهنگیان توضیح دهد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در تذکر شفاعی جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس با استتناد بند ۸ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: هیات رییسه در اولین جلسه نسبت به دعوت از رییس سازمان برنامه و بودجه توجه کند، ما مطلع شدیم یک سری احکام غیر قانونی در دولت قبل برای فرهنگیان صادر شده است که رییس سازمان برنامه و بودجه جلوی این احکام را گرفته است و باعث شده حقوق فرهنگیان کسر شود.
وی افزود: اگر موضوع غیرقانونی بوده است رییس سازمان برنامه و بودجه باید در این خصوص توضیح دهد؛ اگر هم قانونی است چرا اجرا نشده است؟ حقوق موکلین و فرهنگیان برای نمایندگان در این وضعیت مهم است.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر امیرآبادی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواست این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.