الزام بازگشایی گره های حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی گیلان
09 شهریور 1400 - 21:59
شناسه : 24546
1

علنی به نقل از ایسنا /گیلان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان، گفت: گره های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان باید توسط مسئولان بازگشایی شود. یونس رنجکش، در آیین آغاز فعالیت رسمی گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا که با حضور مسئولان کشوری و استانی در  مجتمع بندری آستارا برگزار […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /گیلان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان، گفت: گره های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان باید توسط مسئولان بازگشایی شود.
یونس رنجکش، در آیین آغاز فعالیت رسمی گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا که با حضور مسئولان کشوری و استانی در  مجتمع بندری آستارا برگزار شد، اظهار کرد: امروز پس از سال ها شاهد تکمیل زنجیره خدمات رسانی اقتصادی در شهرستان آستارا هستیم.
وی ادامه داد: فقط ظرف یک ماه گذشته دو جلسه مهم اقتصادی در خصوص فعالیت منطقه ویژه اقتصادی آستارا با حضور مسئولان کشوری در رشت برگزار شد.
رنجکش با تاکید بر اینکه گره های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان باید توسط مسئولان بازگشایی شود، تصریح کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را دارند.
وی طولانی شدن اجرای پروژه های زیرساختی را از بزرگترین مشکلات استان گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع سبب می شود تا فرصت ها یکی پس از دیگری سوخته شود.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بحث توسعه بندر و فعالیت منطقه ویژه اقتصادی آستارا از دوره ریاست جمهوری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح است، یادآور شد: ما باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها در راستای توسعه اقتصادی کشور و استان بهره مند شویم.
وی در پایان اضافه کرد: گمرک در مجتمع بندری، مرز زمینی و بارانداز ریلی آستارا فعال است و فعالیت کد اختصاصی گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر، ظرفیت این شهرستان را به شکل منحصر به فردی ارتقا داده است.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، در آیین فعال شدن گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، “ابوالقاسم یوسفی نژاد” ناظر گمرکات استان گیلان، “حمیدرضا آبایی” مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.