البرز دچار قحط‌الرجال نیست/جوانان تحول‌گرای بومی باید شناخته شوند
12 مرداد 1400 - 10:56
شناسه : 12754
3

علنی به نقل از ایسنا /البرز دبیر کل رویداد پیشران میدان گفت: رویداد پیشران میدان سرآغازی برای یک تحول و اعتلای البرز به دست جوانان فعال، کارگزار و اندیشمند تحول گرا است. امین جلال منش در گفت و گو با علنی به نقل از ایسنا ، گفت: متاسفانه وضع موجود در خیلی از امور اصلا […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /البرز دبیر کل رویداد پیشران میدان گفت: رویداد پیشران میدان سرآغازی برای یک تحول و اعتلای البرز به دست جوانان فعال، کارگزار و اندیشمند تحول گرا است.

امین جلال منش در گفت و گو با علنی به نقل از ایسنا ، گفت: متاسفانه وضع موجود در خیلی از امور اصلا رضایت بخش نیست و همواره وجدان‌های آرمان خواه را عذاب می‌دهد و این رویداد که با مشارکت نخبگان و فرهیختگان استان برنامه ریزی شده، سرآغاز یک تحول است تا بتواند زمینه ساز حضور و مشارکت جوانان مومن دانا، مجرب و پرانگیزه‌ای باشد که با توجه به باور و توانایی‌هایی که دارند در زمینه‌های مختلف مسیر تحول در استان را پرقدرت بپیماید.
وی در خصوص هدف برگزاری این رویداد افزود: دبیرخانه رویداد پذیرای مدیران، کارگزاران، فعالان و اندیشمندان جوانی است که برای طی نمودن فاصله بین واقعیات استان در امورزیربنایی، فرهنگی، سیاسی، امور تربیتی، خانواده، اقتصادی، اجتماعی و علم و فناوری برای رسیدن به نقطه مطلوبی که شایسته و بایسته مردم استان است تا بدان برسد آماده است و جوانانی که دانش و تجربیات تحول را دارند می‌توانند یاریگر ما در امر تعالی استان باشند.
وی همچنین در خصوص نحوه ثبت نام در رویداد پیشران میدان افزود: با توجه به اینکه ثبت نام اولیه تا ۱۵ مرداد ماه انجام می‌شود، مردم شریف استان می‌توانند جوانان توانمند و باتجربه استان را به دبیرخانه رویداد به آدرس www.pishranemeydan.ir معرفی کنند .
این مسئول در خصوص تحول افزود: تحول استان نیازمند مواجهه فعالانه در برابر مسائل متعددی است که بدون حضور مهمترین سرمایه انسانی خود امکان پذیر نیست و این امر مستلزم پایان دادن به جهل الرجالی است و استان البرز دچار قحط الرجالی نیست، بلکه عدم شناخت عناصر توانمند جوان و تحول گرای بومی البرزی مانع این امر شده است.
مسئول اندیشگاه اعتلا و مدیرعامل موسسه آرمان اعتلا ادامه داد: این رویداد به دنبال شناساندن جوانان تحول گرا شامل جوانان جهادی و دارای دانش تحول همیشه آماده برای رسیدگی به مسائل مردم و کشور است که می‌توانند نقش آفرینی موثری را در حل مشکلات ایفا کنند و از همه جوانانی که دارای توان و تجربه ایجاد تحول در نظام مسائل و محورهای پیشران میدان هستند دعوت می‌شود در پنل‌ها و بخش‌های تخصصی رویداد شرکت و مشارکت کنند.
جلال منش از جمله مسائل مدنظر رویداد پیشران میدان را در سه بخش اساسی خدمات فردی، خانواده و زیست بوم و موارد مربوط به این سه حوزه عنوان کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم از واقعیات استان به سوی بایدها و وضع مطلوب گام موثری برداریم و با حضور جوانان دانا، پرانگیزه و مجرب که پیشرانان میدان هستند، از واقعیت هایی که رضایت بخش نیست عبور کرده تا وضع مطلوب را محقق کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: افرادی که در سامانه ثبت نام می‌شوند برای ادامه روند کار ویژه برنامه‌هایی برایشان تدارک دیده‌ایم که بتوانیم از توان و تخصص آنها نهایت استفاده را ببریم و به نوعی هم گرایی مسئله محور در استان رقم بخورد و بتوانیم با وجود و حضور جهادی عناصر جوان، کارگزار، مدیر و مدبر استان بتوانیم در میدان مواجهه با مسائل و موانع تحول در استان به صورت فعالانه در دولت جدید گام موثری برای برداشتن گام دوم انقلاب برداریم.
گفتنی است؛ این رویداد با حمایت دفتر مهدی عسگری نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس و برخی نهادهای دولتی و غیر دولتی در حال اجرا است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.