استفاده از ظرفیت های مردمی نشانگر حکمرانی خوب در کشور است
04 شهریور 1400 - 20:57
شناسه : 22447
2

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی استاندار مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی نشانگر حکمرانی خوب در جمهوری اسلامی است. سید علی آقازاده چهارم شهریورماه در آیین تجلیل از خیران شهرستان محلات که در محل حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مولفه های حکمرانی خوب در هر جامعه، اظهار کرد: استفاده […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی استاندار مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی نشانگر حکمرانی خوب در جمهوری اسلامی است.
سید علی آقازاده چهارم شهریورماه در آیین تجلیل از خیران شهرستان محلات که در محل حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مولفه های حکمرانی خوب در هر جامعه، اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت های جامعه از این مولفه هاست، مسلما اتکای کامل حکمران به منابع دولتی اثربخش نیست و در بسیاری از کشورها حکومت ها به داشته ها و آورده های خود بدون توجه به دیگر ظرفیت ها از جمله ظرفیت های مردمی اتکا دارند و راه به جایی نمی برند.
وی تصریح کرد: در حکومت اسلامی و ایران اسلامی نگاه به ظرفیت های بالفعل و بالقوه جامعه و مردم یکی از مولفه های حکمرانی است و این رمز موفقیت و کلید پیروزی هر حکومت و حکمران است.
آقازاده با اشاره به اتفاقات دو تا سه سال اخیر مانند، زلزله، سیل، تحرم، کرونا و دیگر نیازهای کشور همچون بیمارستان سازی، مدرسه سازی، تجهیز بیمارستان ها و … بیان کرد: تکیه به مردم و خیرین برای رفع این نیازها رمز موفقیت بوده است و مجامع خیرین در عرصه های مختلف یکی از پایه های کشور به شمار می روند و اگر این کمک های مردمی نبود قطعا به مشکلات جدی برمی خوردیم.
وی با بیان اینکه در کنار کمک های مردمی شاهد فعالیت های نیروی بسیج نیز هستیم، افزود: در کرونا، پایگاه های بسیج، ائمه جمعه، روحانیت و مساجد در کنار مردم کار را کامل کردند و در استان مرکزی وجود خیرین در همه زمینه ها و اتفاقات در کنار مسئولین، یکی از موفقیت های استان به شمار می رود.
استاندار مرکزی تاکید کرد: در طول ۱.۵ سال اخیر بیش از ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار بسته حمایتی در استان مرکزی به کمک خیرین توزیع شده است و مقرر است که در محرم و صفر نیز ۱۰۰ هزار بسته دیگر تهیه و توزیع کنیم، کرونا بسیاری از مشاغل و امور را دچار رکود و اختلال کرده است، بنا بر آمار، بیش از یک میلیون شغل در کشور از دست رفته و مسلما این بیماری ضربه های سنگینی به همه دنیا و کشورها زده است، اما در ایران دولت و ملت در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کرده اند.
وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی از طرح های همراهی کننده با وزارت بهداشت که نشان از حکمرانی خوب و نگاه درست به ظرفیت مردم دارد، افزود: در شهرستان محلات نهضت کمک خیرین همچنان ادامه دارد و در این زمینه شاهد انجام اقدامات بزرگ توسط خیرین هستیم.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، در این آیین فرماندار محلات اظهار کرد: خیرین سلامت شهرستان دلیجان از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون و حتی قبل از اجرای طرح کمک های مومنانه، کمک های خود را آغاز کردند و همچنان پای کار هستند.
ناظری افزود: مسلما تجلیل امروز قطعا در حد تلاش های این خیرین در طول ماه های گذشته نیست، اما همراهی آنها با دولت و تلاش برای رفع کم و کاستی ها قابل قدردانی است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.