اختصاص ۳۲ هزار میلیارد ریال برای رفع موانع تولید آذربایجان غربی
17 آذر 1400 - 23:57
شناسه : 43447
2

علنی به نقل از ایسنا /آذربایجان غربی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید استان اختصاص یافته است. داوود غفارپور امروز ۱۷ آذرماه در جلسه بررسی و مسائل مشکلات حوزه اقتصادی و دارایی ماکو با اشاره به ابلاغ تسهیلات  بند الف تبصره […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /آذربایجان غربی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید استان اختصاص یافته است.

داوود غفارپور امروز ۱۷ آذرماه در جلسه بررسی و مسائل مشکلات حوزه اقتصادی و دارایی ماکو با اشاره به ابلاغ تسهیلات  بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بمنظور حل مشکلات اشتغال و رفع موانع تولید گفت:  حدود  ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بدین منظور به استان تخصیص یافته و با توجه به استقرار دبیرخانه مربوطه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی ، تسریع در تصویب طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری با اولویت طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و شیوه نامه این موضوع به دستگاههای تخصصی ابلاغ شده است. 
وی در ادامه به موضوع لزوم اجرای بند ” د تبصره ۱۲ ” در خصوص فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد منابع حاصل از فروش اموال مازاد جهت پوشش پاداش پایان خدمت کارکنان و همچنین هزینه تعمیر ، تجهیز و توسعه طرح ها به خود دستگاه برمی گردد. 
 علی محمدی ایروانلو فرماندار ماکو نیز در این جلسه گفت : شهرستان ماکو به لحاظ برخورداری از بزرگترین مرز زمینی کشور، ظرفیت های کشاورزی ، دامپروری ، واحد های صنعتی و همچنین قرارگیری در محدوده منطقه آزاد یکی از مهم‌ترین نقاط کشور برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری ، رفع موانع و مشکلات پیش روی توسعه اقتصادی شهرستان و همچنین تامین منابع مالی پروژه ها و تسهیل در صدور مجوز های مربوطه اظهار کرد : امور اقتصاد و دارایی نقش ویژه ای در توسعه و رونق اقتصادی جامعه دارد و می تواند در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاثیرگذار باشد. 
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.