آغاز کشت گندم در سیستان وبلوچستان
04 آبان 1400 - 9:17
شناسه : 33165
0

علنی به نقل از ایسنا /سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از اوایل آبانماه کار کشت محصول استراتژیک گندم در استان و از شهرستان های بمپور و ایرانشهر آغاز شده و تاکنون ۵٠٠ هکتار از زمین های کشاورزی به زیر کشت گندم رفته است. امان اله طوقی […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از اوایل آبانماه کار کشت محصول استراتژیک گندم در استان و از شهرستان های بمپور و ایرانشهر آغاز شده و تاکنون ۵٠٠ هکتار از زمین های کشاورزی به زیر کشت گندم رفته است.
امان اله طوقی در گفت وگو با علنی به نقل از ایسنا – افزود: امسال کشت گندم در سطح ۶٧ هزار هکتار در سیستان و بلوچستان برنامه ریزی شده و امیدواریم با آورد رودخانه هیرمند در منطقه سیستان این مهم محقق شود.
وی تصریح کرد: تاکنون ٢ هزار تن بذرگندم  و بیش از ١٢ هزار تن انواع کود شیمیایی توسط شرکت خدمات حمایتی تهیه و آماده توزیع بین کشاورزان سیستان و بلوچستان است.
طوقی با اشاره به رعایت تاریخ کشت محصولات زراعی به کشاورزان تاکید کرد: حتما در زمان کشت از نظرات کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها بهره گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.