آغاز رقابت مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی
24 مهر 1400 - 14:35
شناسه : 30460
1

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۳ مهرماه در دو بخش «ملی» و «آیینی‌سنتی» آغاز به کار کرد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره به صورت مجازی در دو منطقه برگزار خواهد شد و داوران در تهران به صورت متمرکز آثار […]

پ
پ

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۳ مهرماه در دو بخش «ملی» و «آیینی‌سنتی» آغاز به کار کرد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره به صورت مجازی در دو منطقه برگزار خواهد شد و داوران در تهران به صورت متمرکز آثار را بررسی خواهند کرد. براین اساس ۲۶۷ قصه‌گو از  سراسر کشور در منطقه یک ۱۵ استان و منطقه دو ۱۶ استان در کنار قصه‌گویان آیینی سنتی و زبان اشاره به رقابت خواهند پرداخت.
با اعلام دبیرخانه این جشنواره کبرا بابایی، نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی، رضا موزونی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان و محمد سیمزاری، نویسنده، بازیگر و کارگردان، داوران گروه اول بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای را تشکیل می‌دهند.
همچنین محمدرضا یوسفی، نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری، پژوهشگر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و حامد زحمتکش، طراح و کارگردان، داوران گروه دوم بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی هستند.
داوران بخش «آیینی‌سنتی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را فهمیه باروت‌چی، بازیگر و کارگردان تئاتر، اردشیر صالح‌پور، نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و علی‌مراد خرمی، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.
بر همین اساس، در این دوره برای اولین‌بار و به صورت پایلوت قصه‌گویی به زبان اشاره برگزار می‌شود و وحیده نظری، مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار کودکان کم‌توان ذهنی، کیخسرو رنگرز، مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش و مهتاب شهیدی، مدرس و داور قصه‌گویی و مربی کانون پرورش فکری داوری این بخش را انجام خواهند داد.
مراسم افتتاحیه این بخش از جشنواره به صورت نمادین در شهر توس و آرامگاه فردوسی برگزار شد.
مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.