آغاز به کار سومین رویدادهای تولیدی صنعتی جنوب کشور در شیراز
18 آبان 1400 - 23:59
شناسه : 36768
0

علنی به نقل از ایسنا /فارس سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور عصر امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان در محل دائنی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد و تا ۲۱ آبانماه جاری ادامه دارد. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس عصر سه‌شنبه ۱۸ آبان در آیین گشایش این […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /فارس سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور عصر امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان در محل دائنی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد و تا ۲۱ آبانماه جاری ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس عصر سه‌شنبه ۱۸ آبان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نقش صنایع کوچک و متوسط در پیشبرد توسعه صنعتی کشور بی‌بدیل است.
سید محمود موسوی با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط زنجیره تامین صنایع بزرگ هستند، افزود:،نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط یکی از سریع ترین و موثرترین راه‌های رشد واحدهای صنایع کوچک و متوسط بشمار می‌رود و تولیدکنندگان و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم و رو در رو با مخاطبان هدف مذاکره کرده و با معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات خود، موقعیت برندشان را ارتقا ببخشند.

او ادامه داد: سالن حافظ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و همچنین سه سالن سرو، بهار و نرگس در مساحتی بالغ بر۱۲ هزارمترمربع به مشارکت کنندگان این رویداد اختصاص داده شده است و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی جنوب کشور از استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، همدان، کرمان و خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.
موسوی ضمن اشاره به اینکه مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه صنایع غذایی، کشاورزی، تبدیلی، پزشکی، شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، فلزی و ماشین سازی، لاستیک و پلاستیک، چوب و مصنوعات چوبی، نساجی، برق، الکترونیک و مخابرات، کانی‌های غیرفلزی و ساختمانی، چاپ و بسته بندی و غیره فعالیت دارند، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده چهار همایش و کارگاه آموزشی توسط استاتید برجسته دانشگاه با موضوعات مدیریت صادرات، برندسازی و بازاریابی، افزایش بهره وری و استاندارد سازی، همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌شود.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس همچنین گفت: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی و همچنین حذف واسطه‌ها، با رویکرد قطع حلقه‌های وابستگی صنایع مختلف به خارج از کشور و با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برگزار می‌شود.
موسوی عنوان کرد: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازدید از نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت رایگان آنلاین از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس میسر بوده و بازدیدکنندگان باید برای تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان به وبسایت  www.farsfair.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.