آخرین وضعیت بهسازی محورهای پرتردد خوزستان
18 مرداد 1400 - 16:56
شناسه : 15338
2

علنی به نقل از ایسنا /خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با اتمام پروژه محور غیزانیه – هفتکل که در ادامه روند ارتقای کیفیت راهداری قرار دارد، تا ۹۰ درصد از خرابی‌های این محور مهم استان و کشور، بهسازی خواهد شد. غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با اتمام پروژه محور غیزانیه – هفتکل که در ادامه روند ارتقای کیفیت راهداری قرار دارد، تا ۹۰ درصد از خرابی‌های این محور مهم استان و کشور، بهسازی خواهد شد.
غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، درباره آخرین وضعیت بهسازی محورهای خوزستان اظهار کرد: در سفر اخیر معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خوزستان و بازدید از محور هفتکل- ایذه، گزارش پروژه‌های محور هفتکل – باغملک – ایذه که توسط شرکت ساخت و نگهداری راه‌ها در حال اجرا است، به وزیر راه و شهرسازی داده شد و مقرر شد روند اجرای طرح‌ها در این محور تسریع پیدا کند.
وی افزود: اگر چه تعریض جاده در حیطه وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیست اما کار بهسازی ۶ کیلومتر از جاده ایذه را آغاز کرده‌ایم و کار ۷ کیلومتر دیگر باقی مانده است.       
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: مقرر شد برای ادامه بهسازی، ماشین‌آلات اداره‌کل راهداری خوزستان به کارگیری و قیر مورد نیاز این پروژه نیز تامین شود تا شاهد بهتر و ایمن‌تر شدن وضعیت محور باشیم.
وی با اشاره به اینکه ادامه عملیات لکه‌گیری و بهسازی محور غیزانیه به هفتکل در حال انجام است، گفت: روند اجرای این پروژه با اجرای لکه‌گیری و بهسازی ۲۰ هزار مترمربع از حجم عملیات ادامه دارد. پروژه در حجم ۱۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریال اجرا خواهد شد و تاکنون نیز پیشرفت  ۱۸ درصدی داشته است.
بهرامی‌نیا در خصوص محور هفتکل – باغملک افزود: محور هفتکل – باغملک – ایذه یکی از محورهای شریانی خوزستان بوده و ایمن‌سازی آن به صورت مستمر در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در سه سال گذشته هشت پروژه لکه‌گیری و بهسازی در محور شریانی سه راهی غیزانیه – هفتکل – باغملک انجام شده و به پایان رسیده است، افزود: با اتمام پروژه غیزانیه به هفتکل که در ادامه روند ارتقای کیفیت راهداری قرار دارد، تا ۹۰ درصد از خرابی‌های این محور مهم استان و کشور، بهسازی خواهد شد.         
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور غیزانیه – هفتکل از محورهای شریانی و پرتردد استان و قسمتی از کریدور خوزستان – چهارمحال و بختیاری به اصفهان است که روزانه به طور میانگین، ۸ هزار تردد وسایل نقلیه در این محور انجام می‌شود و در روزهای پایان هفته و تعطیلات، این رقم تا ۱۰ هزار تردد نیز افزایش می‌یابد. بیش از ۳۵ درصد از این ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.