معرفی کتاب «در پرتو خورشید» به کوشش قاسم بابایی
10 خرداد 1402 - 17:17
شناسه : 60883
6

معرفی کتاب «در پرتو خورشید» به کوشش قاسم بابایی کتاب «در پرتو خورشید» با موضوع سیره‌ی علمی و عملی امام رضا علیه السلام در بیان رهبر معظم انقلاب می باشد. این اثر در قالب بیان خاطرات برخی از اندیشمندان و نزدیکان مقام معظم رهبری، به تبیین زوایایی از شخصیت ایشان پرداخته است. این نوشتار از […]

پ
پ

معرفی کتاب «در پرتو خورشید» به کوشش قاسم بابایی

کتاب «در پرتو خورشید» با موضوع سیره‌ی علمی و عملی امام رضا علیه السلام در بیان رهبر معظم انقلاب می باشد.

این اثر در قالب بیان خاطرات برخی از اندیشمندان و نزدیکان مقام معظم رهبری، به تبیین زوایایی از شخصیت ایشان پرداخته است.

این نوشتار از طریق نقل خاطره ها و گفتارهای مستند از زبان دانشورانی که مدت ها با مقام معظم رهبری در ارتباط بوده اند، می کوشد عموم مردم را نسبت به الگوهای اخلاقی و رفتاری این بزرگوار آشنا سازد.

در بخشی از معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «آشنایی با جنبه های مختلف شخصیت فرزانگانی که بر چکاد اندیشه و عمل برنشسته اند و راه پرفراز و نشیب روزگار را با سلامت و دقت پیسپردهاند، به آدمی حیات، نور، نشاط و سرور میبخشد.»

این نوشتار در 16 بخش، به معرفی الگوهای اخلاقی و رفتاری رهبر معظم انقلاب پرداخته است.

عناوین این بخش ها از این قرارند:

علم و آگاهی، لیاقت و شایستگی، ساده زیستی، معنویت و عرفان، تواضع، توجه به خانواده های شهدا، رابطه با مردم و جوانان، دقت ها و ظرافت ها، مبارزه و شجاعت، جنگ و جهاد، بی توجهی به دنیا، رعایت بیت المال، تدبیر، امر به معروف و نهی از منکر، نظم و انضباط و ورزش.

پرتوی-خورشیدPsEFlTJ

در مقدمه این کتاب آمده که مقام معظم رهبری در سوم آذر ۱۳۶۳ فرموده‌اند: زندگی علی بن موسی الرضا علیه السلام، برای ما درس است. از زندگی او باید درس بگیریم. زندگی او برای ما یک پیامی دارد، پیام زندگی پر ماجرای علی بن موسی الرضا علیه الصلوة و السلام به ما عبارت است از: مبارزه های دائمی خستگی ناپذیر.

دریافت رایگان کتاب از طریق کلیک بر روی پیوند زیر:

در_پرتو_خورشید

ف.یوسفی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.