30 مرداد 1401 - 6:42
شناسه : 52214
1

چقدر فارغ‌التحصیلان نظام تعلیم و تربیت می‌توانند مسائل روز را حل و فصل کنند؟ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اساسا برای تربیت انسان‌هایی که بتوانند مسائل روز را حل و فصل کنند، تربیتی را در نظام تعلیم و تربیت انجام ندادیم. به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و […]

پ
پ

چقدر فارغ‌التحصیلان نظام تعلیم و تربیت می‌توانند مسائل روز را حل و فصل کنند؟

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اساسا برای تربیت انسان‌هایی که بتوانند مسائل روز را حل و فصل کنند، تربیتی را در نظام تعلیم و تربیت انجام ندادیم.

چقدر فارغ‌التحصیلان نظام تعلیم و تربیت می‌توانند مسائل روز را حل و فصل کنند؟

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز از اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور با بیان اینکه معلم زاده هستم، اظهار کرد: اساسا برای تربیت انسان‌هایی که بتوانند مسائل روز را حل و فصل کنند، تربیتی را در نظام تعلیم و تربیت انجام ندادیم و همچنان رویه‌های سنتی نتوانسته است خود را با اقتضائات روز، به‌روز کند و با شناخت بهتری به نوجوانان و جوانان امروز برساند و خروجی نظام تعلیم و تربیت بتواند با مسائل کشور و حل آنها آشنا باشد.

وی با اشاره به لزوم حرکت کردن به سمت مسأله محوری برای حل مشکلات آموزش و پرورش، گفت: نوجوانان ما وقتی این مسیر را طی می کنند برای حل مسائل اقتصادی و غیر اقتصادی زندگی شخصی و زندگی خانوادگی و ملی، نه توان درست برای تحلیل و راه حل برای حل و فصل آنها دارند و نه قدرت و مهارت در عرصه اجرا دارند.

وی ادامه داد: مسأله محور نبودن حوزه اقتصادی، باعث شده است از نهادهای بیرون آموزش و پرورش خود را تغذیه کنند.

این خبر در حال به‌روز رسانی است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.