گروه‌های فلسطینی پایان آتش‌بس با اسرائیل را بررسی می‌کنند
19 آذر 1400 - 11:34
شناسه : 43756
2

در پی تاخیر در بازسازی نوار غزه، گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، طی روزهای آتی آغاز اتخاذ گام‌های شدیدتر علیه رژیم صهیونیستی را بررسی خواهند کرد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا، منابعی به سایت المیادین گفتند، این گروه ها اوایل هفته برای بررسی پایان آتش بس با رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهند. قرار است […]

پ
پ

در پی تاخیر در بازسازی نوار غزه، گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، طی روزهای آتی آغاز اتخاذ گام‌های شدیدتر علیه رژیم صهیونیستی را بررسی خواهند کرد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا، منابعی به سایت المیادین گفتند، این گروه ها اوایل هفته برای بررسی پایان آتش بس با رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهند. قرار است اتخاذ اقدامات شدیدتر علیه رژیم صهیونیستی با موافقت همه گروه های مقاومت در غزه را بررسی کنند.
این منابع گفتند، اگر پیشرفتی در لغو محاصره غزه و بازسازی آن اتفاق نیفتد، منطقه به سمت تشدید علیه رژیم صهیونیستی خواهد رفت‌.
به گفته منابع مذکور، رهبری حماس در غزه درباره بررسی راه‌های لغو محاصره غزه تشکیل جلسه می‌دهد. این جنبش از اهمال کاری طرف‌ها در حل دو مشکل اقتصادی و انسانی نوار غزه عصبانی است. اگر طرف ها و جامعه بین الملل به درخواست لغو محاصره پاسخ ندهند حماس برای خیزش جدید مردمی آماده می‌شود.
این منابع افزوند، حماس و گروه‌های مقاومت پایان سال جاری میلادی را آخرین مهلت پاسخ به درخواست بازسازی نوار غزه تعیین کرده‌اند و گروه‌ها توافق نظر دارند که برای تسریع در بازسازی علیه رژیم صهیونیستی اعمال فشار کنند.
انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.