محمد صالحی: دولت با تمام تلاش در جهت کنترل تورم و کمک به مردم محروم بکوشد
09 آذر 1400 - 14:04
شناسه : 41491
0

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تمام مساعی و تلاش خود در جهت کنترل تورم و کمک به مردم محروم بکوشد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، حسین محمدصالحی دارانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز مجلس و […]

پ
پ

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تمام مساعی و تلاش خود در جهت کنترل تورم و کمک به مردم محروم بکوشد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، حسین محمدصالحی دارانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز مجلس و سالروز شهادت آیت الله مدرس، بیان کرد: سالگشت شهادت دانشمند بزرگ شهید فخری زاده را گرامی می داریم و مقام شامخ تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه همچنان طرح های کوچک و بزرگ اشتغالزایی در مناطق محروم و کم برخوردار و در سازمان های مختلف دست به دست می شود و در کشوهای بروکراسی اداری به تاریخ می پیوندد، لازم است که کمیسیون جهش تولید در این رابطه تلاش بیشتری کند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سازمان آب منطقه ای با اخطار به صاحبان پروانه بهره برداری آب و چاه های عمیق کشاورزی جهت تمدید با فشار بر کشاورزان در صدد افزایش قیمت برق و هزینه های بالاسری می باشند، در غیر این صورت عدم تمدید پروانه را در دستور کار دارند که در این اوضاع سخت اقتصادی کشاوری نیز به خاطره های خواهد پیوست.
وی یادآور شد: در برخی شهرستان ها هزینه انشعاب خانگی به طور غیر اصولی بالا رفته و خارج از توان مردم است، لذا لازم است وزارت نیرو در این دو مورد با جدیت وارد شود و به داد کشاورزان و مردم محروم برسد.
نماینده مردم فریدن خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی مدتی است باجه خود را در شهرستان بوئین میاندشت تعطیل کرده که این موضوع با مصداق خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار سازگاری ندارد، بنابراین از وزیر کار و رفاه اجتماعی در خواست می کنم هر چه سریع تر در راه اندازی مجدد باجه مذکور بکوشند.
محمدصالحی در رابطه با واریز پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان نیز تذکر داد و گفت: فرهنگیان را بیش از این چشم انتظار دریافت حقوق قانونی و معوق خود نگذارید.
وی یکی از راه های ایجاد برقراری عدالت و سیره حضرت علی (ع) را کسر زودهنگام حقوقی نجومی بگیران و برقراری نظام همسان سازی بازنشتگان دانست.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی سربلند انتظامی با تقدیم شهدای والامقام خویش در راه حفظ امنیت و اقتدار کشور پیوسته از خود رشادت نشان داده است، اما در اغتشاشات کشور با تحریک و مداخله بیگانگان و سرسپردگان متاسفانه تعداد زیادی از نیروهای آن مورد ضرب و جرح قرار گرفتند که لازم است مجلس در طرح ها و لوایح خود برنامه ای در دفاع از آنها داشته باشد.
محمدصالحی با اشاره به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم، گفت: باید بودجه ۱۴۰۱ تصویبب شود در حالی که بسیاری از سازمان ها هنوز مناقصات بودجه ۱۴۰۰ را برگزار نکرده اند؛ چرا طرح های مربوط به وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت در شهرستان های حوزه انتخابیه همچنان معطل تشریفات مناقصه است؟
وی در پایان با طرح این سوال که دلیل افزایش قیمت بی رویه چیست، گفت: دولت با تمام مساعی و تلاش خود در جهت کنترل تورم در این عرصه مهم و کمک به مردم محروم بکوشد و موفق باشد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.