حمایت از طرح‌های اقتصادی در اولویت قرار گیرد
06 آذر 1400 - 23:58
شناسه : 40894
0

علنی به نقل از ایسنا /لرستان استاندار لرستان در بازدید از برخی پروژه‌های اقتصادی خرم‌آباد بر لزوم حمایت از آنها تأکید کرد. دکتر فرهاد زیویار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل حوزه ریاست و مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های اقتصادی خرم‌آباد بازدید کرد. استاندار لرستان در این خصوص گفت: در […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /لرستان استاندار لرستان در بازدید از برخی پروژه‌های اقتصادی خرم‌آباد بر لزوم حمایت از آنها تأکید کرد.

دکتر فرهاد زیویار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل حوزه ریاست و مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های اقتصادی خرم‌آباد بازدید کرد.
استاندار لرستان در این خصوص گفت: در ادامه‌ی بازدیدها از وضعیت پروژه‌های استان، امروز از آخرین وضعیت دانشکده کشاورزی و تأسیسات وابسته به آن، کارخانه یخچال سازی و محل احداث پروژه کارخانه سیمان خرم‌آباد بازدید میدانی به عمل آمد.
زیویار اظهار کرد: در این بازدید، موضوع بررسی و شناخت میدانی از نوع فعالیت و ظرفیت‌های موجود در این پروژه‌ها مدنظر بود تا با جمع‌بندی مشکلات و موانع آنها، بتوان در ردیف پروژه‌های اولویت‌دار به هیئت اقتصادی همراه رئیس‌جمهور، جهت رفع مشکلات معرفی کرد.
وی تصریح کرد: طرح‌های اقتصادی راکد و نیمه فعال استان که دارای توجیه اقتصادی هستند با هدف حمایت و بازگشت به چرخه تولید، در سفر آتی رئیس‌جمهور و هیئت همراه به لرستان مطرح و پیگیری خواهند شد. 
استاندار لرستان ادامه داد: در استان ظرفیت‌های اقتصادی مهمی وجود دارد که به دلایل مختلف از چرخه تولید بازمانده‌اند و در صورت حمایت از آنها زمینه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان به‌خوبی فراهم می‌آید.
زیویار تأکید کرد: برخی پروژه‌های استان مانند کارخانه سیمان خرم‌آباد که در سال‌های گذشته کلنگ آنها به زمین زده شده، پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارند و لازم است با توجه به مشکلات موجود، تصمیم مقتضی اتخاذ و حمایت از طرح‌های اقتصادی استان در اولویت قرار گیرد.
وی در پایان افزود: در لرستان ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که به‌منظور حمایت از صنایع و طرح‌های اقتصادی استان لازم است زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، فراهم شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.