بهره‌برداری از چهار واحد گلخانه‌ای در شهرکرد
02 آذر 1400 - 12:03
شناسه : 39821
0

علنی به نقل از ایسنا /چهارمحال و بختیاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد از بهره‌برداری از چهار واحد گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا به روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری فرهاد رفیعی اظهار کرد: تعداد گلخانه‌های در حال ساخت در شهرستان شهرکرد  ۲۲ واحد به مساحت […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /چهارمحال و بختیاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد از بهره‌برداری از چهار واحد گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا به روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری فرهاد رفیعی اظهار کرد: تعداد گلخانه‌های در حال ساخت در شهرستان شهرکرد  ۲۲ واحد به مساحت ۸.۱ هکتار است و تاکنون چهار واحد به مساحت ۲.۲ هکتار به بهره‌برداری رسیده است و مابقی نیز در حال تکمیل هستند.
 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد افزود: توسعه گلخانه نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار دارد و باتوجه به تغییر اقلیم، تداوم خشکسالی‌ها و کاهش نزولات جوی، تغییر الگوی کشت با تأکید بر بهره‌وری آب امری اجتناب‌ناپذیر است.
رفیعی خاطرنشان کرد: تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، کنترل عوامل خسارت‌زای گیاهی، بهره‌وری آب، تولید محصول خارج فصل، درآمدزایی و کنترل بازار اهمیت توسعه گلخانه‌ها را دوچندان کرده است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.