برنامه پویش جنگل کاری در لرستان اجرا خواهد شد
18 آبان 1400 - 13:03
شناسه : 36632
0

علنی به نقل از ایسنا /لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در جلسه شورای معاونین منابع طبیعی گفت: برنامه پویش یا همان جنگل کاری برنامه‌ایست که سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به استان‌ها ابلاغ کرده که لازم است تعهدات بیان شده هر چه سریعتر اجرا شود. شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ۶۶ […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در جلسه شورای معاونین منابع طبیعی گفت: برنامه پویش یا همان جنگل کاری برنامه‌ایست که سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به استان‌ها ابلاغ کرده که لازم است تعهدات بیان شده هر چه سریعتر اجرا شود.

شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ۶۶ دستگاه دولتی و خصوصی عضو این پویش هستند، افزود: با توجه به شعار سازمان‌ جنگل‌ها که به ازای هر شهید هزار اصله نهال غرس شود؛ منابع طبیعی لرستان نیز باید سعی و تلاش خود را در راستای اجرای تعهدات بکار گیرد تا از دیگر استان ها عقب نماند.
وی جذب همیار طبیعت، اجرای طرح‌های اصلاحی و احیائی، اجرای کارهای بیولوژیک، پیگیری مصوبات جلسه قبل و… را مهم برشمرد و اظهار کرد: با توجه به فصل تخریب شخم، سرشاخه زنی، قطع اشجار یگان حفاظت بایستی با برنامه ریزی منظم، گشت زنی ها در نقاط جنگلی را بیشتر و نیروها را تقویت کنید.
گفتنی است که در این جلسه، حضور همه پرسنل در برگزاری اقامه نماز و مرمت نمازخانه های شهرستان ها و پارک های جنگلی مصوب شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.