شکل گیری انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را شکست
03 آبان 1400 - 19:14
شناسه : 33042
2

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی هیمنه و ابهت آمریکا را شکست. آیت‌الله علی خاتمی دوشنبه سوم آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و با موضوع آئین تکریم و معارفه امام جمعه […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی هیمنه و ابهت آمریکا را شکست.
آیت‌الله علی خاتمی دوشنبه سوم آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و با موضوع آئین تکریم و معارفه امام جمعه این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه  برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان، فرهنگی، تقوا و بصیرت است و نمازهای جمعه باشکوه از برکات انقلاب به شمار می‌رود که هر هفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در گوشه و کنار کشور برپا می‌شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نماز جمعه حج مساکین و فقراست، اظهار کرد: برای آنانی که دستشان به خانه کعبه نمی‌رسد و آرزوی برگزاری مناسک حج را دارند حضور در نماز جمعه به منزله زیارت خانه خدا و انجام مناسک حج است.
وی تصریح کرد: با برگزاری نماز جمعه است که هر هفته انقلاب خود را به جهانیان عرضه می‌کند و پیروان انقلاب در این عرصه حضور پیدا کرده و وفاداری خود را به انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی نشان می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیازمندیم، تصریح کرد: وحدت رمز پیروزی و غلبه بر دشمنان است و این موضوع همواره در منویات رهبری به عنوان نقشه راه کشور مورد تاکید قرار گرفته است.
آیت الله خاتمی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در منطقه گفت: توطئه‌افکنی دشمنان علیه نظام اسلامی بدان جهت است که سران سلطه و مستکبران عالم از انقلاب آسیب دیدند چرا که ابهت آمریکا توسط انقلاب اسلامی شکسته شد.
وی بیان کرد: در یک مقطعی از تاریخ، رئیس جمهور شوروی سابق جرئت بردن اسم یک سناتور آمریکایی را نداشت اما امروز شعار مرگ بر آمریکا در حیاط خلوت آمریکایی‌ها شنیده می‌شود. آمریکا حق دارد عصبانی شود چرا که این انقلاب بود که با حقانیت خود ابهت آمریکا را شکست و استکبار جهانی نیز همواره به دنبال توطئه چینی علیه نظام و انقلاب است.
امام جمعه زنجان تصریح کرد: نظام اسلامی با همه تهدیدها و تحریم‌ها، محاصره اقتصادی و بایکوت سیاسی با  قدرت هرچه تمامتر و تحت زعامت خلف صالح امام راحل (ره) رهبر معظم انقلاب مسیر خود را قدرتمند و عزتمند طی می‌کند.
وی بیان کرد: به برکت رهبری امام راحل و با پشتوانه مردم، در سایه اتحاد و انسجام، این انقلاب به عنوان معجزه قرن پیروز شد و امروز نیز با همان روحیه و اتحاد با تبعیت از ولی فقیه برای ساختن ایرانی آباد و آزاد تلاش خواهیم کرد و یقین بدانیم که نصرت الهی با ماست.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.