تهیه کننده برنامه «۱۴ اینچ» شبکه آی فیلم معتقد است: «ساختار شبکه آی فیلم از روز اول تا به امروز حرفه ای و خوب بوده است» و در عین حال می گوید: «این شبکه با ساخت برنامه های کوتاه در راستای سیاست هایش می تواند رنگ و لعابی بهتر به ساختارش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند.»
فرزام محبی درباره سالگرد ۱۱ سالگی آی فیلم در روز ۱۸ شهریور ماه، عنوان کرد: من همزمان با تاسیس آی فیلم یعنی ۱۱ سال پیش با این شبکه شروع به همکاری کردم. ساختاری که از روز اول چیده شده تا به امروز خیلی حرفه ای و خوب بوده و رسالت خود را به خوبی در نمایش فیلم و سریال انجام داده است. قاعدتاً چیدن و تنظیم کنداکتور فیلم و سریال علیرغم تصور خیلی ها بر آسان بودن آن اصلا کار ساده ای نیست. چینش درست جدول پخش اهمیت زیادی دارد و کاری تخصصی است. خوشبختانه سال هاست که شبکه آی فیلم از عهده آن به خوبی برآمده و بر مخاطبان خود افزوده است.
او درباره نقش برنامه های تولیدی آی فیلم از جمله «۱۴ اینچ» که با اجرای امین زندگانی با بازیگران سریال های سال های دور و نزدیک خاطره بازی میکند، در جذابیت این شبکه، افزود: پخش فیلم و سریال، رسالت اصلی شبکه آی فیلم است و برنامه های تولیدی هم در راستای همین رسالت پیش می روند. برنامه های تعاملی از جمله «۱۴ اینچ» نیز در راستای همین فیلم ها و سریال ها تولید شده تا با هنرمندان ارتباط برقرار کرده و موجبات رضایت مخاطبان شبکه را فراهم آورند. چیدمان و کنداکتور مناسب و برنامه سازی درست با کمترین هزینه، باعث افزایش این رضایتمندی در میان مخاطبان آی فیلم شده است.
تهیه کننده «۱۴ اینچ» درباره میزان استقبال مخاطبان از این برنامه، اظهار کرد: استقبال مخاطبان خوب بوده و به نظرم این اولین برنامه ای است که این حجم از هنرمندان را به عنوان مهمان خود داشته. تاکنون ۶۰ هنرمند که ۹۰ درصد آنها بازیگر بوده اند در برنامه حضور داشته اند. این در حالی است که برنامه «۱۴ اینچ» با بودجه ای منطقی و اندک ساخته می شود. سایت آی فیلم و صفحه های شبکه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه های ارتباط برنامه «۱۴ اینچ» با مخاطبانش است.
او همچنین درباره استقبال هنرمندان برای حضور در برنامه نیز گفت: استقبالشان خوب بود، هنرمندان رفاقتی دارند با این شبکه و برای حضور اصلا مشکلی با آنها نداشتیم و به خوبی استقبال کردند.
محبی درباره نقش حضور امین زندگانی به عنوان مجری«۱۴ اینچ» در استقبال هنرمندان برای حضور در این برنامه عنوان کرد: قطعاً نقش بسزایی داشته است؛ چراکه خود آقای زندگانی از دل هنرمندان برخاسته اند. هنرمندان مدعو از نحوه اجرا، نوع بیان و چگونگی پیش بردن گفت و گو توسط آقای زندگانی هم راضی هستند و این رضایت در هنگام تماشای برنامه و رفت و آمدهای کلامی که بین مجری و مهمانان برقرار است به راحتی قابل مشاهده است.
تهیه کننده «۱۴ اینچ» درباره امکان ادامه داشتن این برنامه تلویزیونی گفت: دو قسمت دیگر این فصل برنامه به اتمام می رسد و اگر قرار باشد به توافق برسیم و فصل بعدی ساخته شود حتماً تغییراتی رخ خواهد داد.
دلمان می خواست با برخی سریال ها شوخی کنیم
او در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه داشتن «۱۴ اینچ» بخش استندآپ کمدی در برنامه حفظ می شود یا خیر؟ توضیح داد: ما از ابتدا دوست داشتیم اگر می خواهیم از سریالی انتقاد کنیم به زبان طنز باشد. البته دلمان می خواست با برخی از سریال ها شوخی هم داشته باشیم. استندآپ ارائه شده در هر برنامه هم به سریالی مرتبط است که می خواهیم به آن بپردازیم و از بازیگران و عوامل دعوت کرده ایم. فکر می کنم این بخش استندآپ کمدی هم یکی از نقاط تمایز «۱۴ اینچ» نسبت به برنامه های گفت و گو و خاطره بازی با آثار قدیمی تلویزیون باشد. فکر نمی کنم قبل از ۱۴ اینچ برنامه ای را داشته باشیم که در قالب استندآپ کمدی با سریال ها شوخی کرده باشد. وقتی مشخص می شود قرار است کدامسریال را در برنامه معرفی کنیم و به آن بپردازیم، یکسری از نکات و موضوعات سریال را استخراج کرده و با این داده ها، محور استندآپ کمدی را طراحی می کنیم.
محبی در پایان پیشنهادش برای افزایش مخاطبان آی فیلم را اینگونه عنوان کرد: آی فیلم به عنوان شبکه ای که رسالتی برای تولید فیلم و سریال ندارد، با ساخت برنامه های کوتاه در راستای سیاست هایش می تواند رنگ و لعابی بهتر به ساختارش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند. خدا را شکر، تاکنون نیز این گونه بوده است.
انتهای پیام
ثبت دیدگاه