در زمانهای هستیم که نبودن در صفحات اجتماعی ناممکن است؛ بسیاری از اخبار و ماجراها و سرگرمیها در صفحات اجتماعی میگذرد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آنی بین رسانه، زمانهای که زندگی همپا با دنیای واقعی، در فضای مجازی هم در جریان است. یکی از مهمترین این شبکهها اینستاگرام است، شبکهای که کاربرانش در دنیا به ۱ میلیارد نفر میرسند. در ایران پس از محدود شدن تلگرام، تعداد کاربران این شبکه از سایر پلتفرمها پیشی گرفت؛ حالا حدود ۶۵ درصد از مردم در آن عضو هستند.
آیا تولید محتوا در اینستاگرام جواب میدهد؟ / چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
آمارها و ارقام نشان میدهند تعداد تبلیغات اینستاگرامی در سالهای اخیر بسیار بیشتر شده است. بسیاری از کسبوکارهای بزرگ یا استارتاپهای تازهکار به این شبکه رو آوردهاند، اما چرا؟ ۱.دلیل اول تعداد بالای افراد ساکن در اینستاگرام است، شبکهای است که در هر لحظه افراد بسیاری در آن میچرخند و محتوایش را مصرف میکنند. در کنار عکسهای سرگرمکننده یا ویدئوهای علمی یا پستهای فرهنگی، تعداد زیادی محتوای تبلیغی هم در اینستاگرام وجود دارد که کابران اینستاگرام خواسته یا ناخواسته آنها را هم میبینند. ۲.دلیل دوم ساختار بهروز و جذاب و خلاقانهٴ این شبکه است؛ اینستاگرام طوری طراحی شده که فکر و خیال افراد را به خود مشغول کند؛ بدون اینکه حواسشان به زمان باشد جذبش شوند، بالا پایینش کنند و مدتها همچنان در آن بگردند. این افراد حتماً و مطمئناً تبلیغات شما را هم از نظر میگذرانند و خودآگاه یا ناخودآگاه تحت تأثیر آن قرار میگیرند.
دوربین گوشی یا دوربینهای سینمایی؟تولید محتوای آماتور یا تولید محتوای با کیفیت؟
اتفاق فقط در چند ثانیه میافتد؛ اینکه مخاطب بخواهد تبلیغ شما را ببیند یا شصتش را روی گوشی به سمت بالا بکشد و برود پست بعدی. برای رسیدن به این هدف ـ دیده شدن برند و سپس فروش آن ـ چند فاکتور لازم است: حرفهای بودن تبلیغات ویدئویی، شناخت داشتن از مخاطبان، آشنایی با الگوریتمهای اینستاگرام و نحوهٴ تبلیغ در آن. ویدئوها و تصاویر تبلیغاتی دستساز ـ آنهایی که با گوشی موبایلتان میگیرید یا پستهایی که نیروهای تازهکارتان میسازند که بیشتر آزمون و خطاست ـ قابل مقایسه با ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی استودیویی نیستند، تیزرهایی که با دوربینها و امکانات فوقالعادهٴ بهروز ساخته میشوند، سناریو و داستان دارند، با برنامهریزی قبلی و هدفمند هستند و تیم تولید محتوای حرفهای پشتشان است.
لیست هزینه تولید محتوا برای اینستاگرام
خدمات تولید محتوای اینستاگرامی در کانون آنیبین در سه گروه نقرهای و برنزی و طلایی ارائه میشوند.
پلان طلایی خدمات تولید محتوا :
عکاسی و تهیه پست : ۶ عدد
موشندیزاین و تصویر متحرک : ۱ عدد
ویدئوی محصول : ۳ عدد
پلان نقرهای خدمات تولید محتوا :
عکاسی و تهیه پست : ۳ عدد
موشندیزاین و تصویر متحرک : ۲ عدد
ویدئوی محصول : ۱ عدد
پلان برنزی خدمات تولید محتوا :
عکاسی و تهیه پست : ۳ عدد
موشندیزاین و تصویر متحرک : ۲ عدد
هزینه دریافت این خدمات در تابستان ۱۴۰۰ ماهانه بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد که برای مشاهده جزییات طرح و مشاهده نمونههای هرکدام از موارد می توانید به وبسایت کانون آنیبین مراجعه نمایید.
مدیریت صفحه اینستاگرام و به دست آوردن مشتری
مدیریت صفحات اجتماعی از مسئولیتهای جدید در ساختن برند یا فروش محصول است که اخیراً در کسبوکارها جایگاه قابل توجهی برای خود پیدا کرده. حضور خلاقانه و پررنگ در صفحات اجتماعی و برندسازی در آنها، گوی سبقت را از شیوههای تبلیغی قبلی ربوده و خود حالا سردمدار تبلیغات است. گرداندن و مدیریت صفحات مجازی کسبوکار به این معنی است که با استراتژی از پیش تعیین شده، بر اساس نوع مخاطب و نیاز او، برای صفحات مجازیِ کسبوکار شما برنامهریزی شود تا مخاطبان و مشتریان آهسته و پیوسته محصولتان را بشناسند و وفادارانه آن را دنبال کنند.
خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام. کانون آنیبین به شما کمک میکند
یکی از خدمات کانون آنیبین مدیریت صفحات اجتماعی شما از جمله اینستاگرام است. دپارتمان دیجیتال مارکتینگ آنیبین مدیریت صفحههای اینستاگرامی بسیاری از شرکتهای بزرگ را برعهده دارد، شرکتهایی که با دریافت این خدمات برای مدیریت صفحات خود به آنیبین اعتماد کردهاند و بی نگرانی برای جا ماندن از سایر رقبا، به تولید محصول خود مشغولاند. کانون آنیبین با سابقه و تجربهٴ پیشین خود، معرفی برند یا پیدا کردن مخاطب مناسب برای محصولات شرکتها را برعهده میگیرد. سرویس تولید محتوا و مدیریت شبکههای اجتماعی در آنیبین شامل این بخشهاست:
تولید محتوای متنی یا تصویری باکیفیت
ساخت ویدئوهای حرفهای
ارسال مطالب در زمانبندی مشخص
مدیریت و افزایش تعداد فالوورها
برگزاری کمپینهای دیجیتال یا مسابقات مرتبط با برند
محتواهای تولیدشده در فضای اینستاگرام بیاندازه زیادند، آنقدر که جلب و نگه داشتن توجهِ مخاطب بهشدت سخت شده است. برای همین پیشنهاد میکنیم در مدیریت صفحات اجتماعی خود از نیروهای کاردرست استفاده کنید، در این صورت میتوانید با خیال راحت به کار خود بپردازید.ما در این مسیر همراه شما هستیم؛ شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با دپارتمان دیجیتال مارکتینگ کانون آنیبین تماس بگیرید. همچنین جداول تعرفه به روز و نمونه کارهای انجام شده در وبسایت آنیبین anibeen.com در دسترس میباشند.
انتهای رپرتاژ آگهی
ثبت دیدگاه