رامسر؛ تنها شهر قرمز کرونایی مازندران
13 شهریور 1400 - 11:36
شناسه : 26007
1

علنی به نقل از ایسنا/مازندران به نظر می‌رسد بالاخره دلتا، بیخیال مازندرانی‌ها شده و تعداد بستری‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا در این استان، کاهش محسوسی داشته است به طوری که در حال حاضر ۱۴۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند. سید عباس موسوی رئیس دانشگاه […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/مازندران به نظر می‌رسد بالاخره دلتا، بیخیال مازندرانی‌ها شده و تعداد بستری‌شدگان مبتلا به ویروس کرونا در این استان، کاهش محسوسی داشته است به طوری که در حال حاضر ۱۴۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.
سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۷۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۲۹۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۱۲۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری که از این تعداد ۲۳۱ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
کاهش بیماران مبتلا به کرونا در بابل
از سوی دیگر، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۳۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار جدید بستری و ۶۶ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
همچنین بر اساس به روزرسانی نرم‌افزار ماسک، تنها یک شهر مازندران قرمز ماند.
بر این اساس و در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت برای امروز، ۴ شهرستان دیگر مازندران از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی و دو شهرستان از وضعیت نارنجی به زرد تغییر وضعیت دادند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا، در حال حاضر تنها شهرستان رامسر در وضعیت قرمز، ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
بابل، بابلسر، فریدون‌کنار، قائم‌شهر، آمل، ساری، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، میاندورود، نکا، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس‌آباد، تنکابن، بهشهر و گلوگاه در وضعیت نارنجی و سیمرغ، سوادکوه‌شمالی و کلاردشت در وضعیت زرد قرار دارند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا، در حال حاضر، ۱۴۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.