امکان تحول در عرصه مدیریت فرهنگی وجود دارد
08 شهریور 1400 - 17:01
شناسه : 24022
1

علنی به نقل از ایسنا /اصفهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب تحول انقلابی در عرصه مدیریت فرهنگی ایجاد شود و تحقق این هدف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است که با توجه به ظرفیت‌های موجود و نیروهای زبده فرهنگی این امکان وجود دارد. محمد مهدی اسماعیلی امروز (دوشنبه-۸ شهریور) در دیدار با […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /اصفهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب تحول انقلابی در عرصه مدیریت فرهنگی ایجاد شود و تحقق این هدف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است که با توجه به ظرفیت‌های موجود و نیروهای زبده فرهنگی این امکان وجود دارد.
محمد مهدی اسماعیلی امروز (دوشنبه-۸ شهریور) در دیدار با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی- نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با وجود همه توطئه ها با اقتدار پشت ملت خود ایستاده است و اسیر ددمنشی های دشمن نمی شود. با وجود مشکلات اقتصادی ، اهتمام ویژه به حوزه فرهنگ از محورهای مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است.
وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید زیادی در حوزه فرهنگ دارند به همین دلیل تلاش بر این است که تغییرات ملموسی را در حوزه فرهنگ انجام دهیم.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، همچنین امام جمعه موقت اصفهان در این دیدار با بیان اینکه فضای فرهنگی نیازمند اصلاح است، افزود: حوزه فرهنگ بسیار کلیدی و حساس است و نسبت به حوزه اقتصادی تقدم دارد، به این معنا که از جایگاه مهمتری برخوردار است.
وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا رسیدگی به حقوق اهالی فرهنگ و هنر و ایجاد شرایط و بستر مناسب برای فعالیت آنان ضروی است.
وزیر ارشاد همچنین  با آیت الله ناصری- معلم اخلاق در اصفهان دیدار کرد و از ایشان خواست دعای خیر خود را از دولت دریغ نکند تا ملت و دولت با سربلندی از مشکلات عبور کنند.
آیت الله ناصری دولت آبادی نیز در این دیدار، احیای واجبات، ترک محرمات و خلوص در کارها را رمز موفقیت برشمرد و برای دولت جدید آرزوی توفیق کرد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.