کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در بیرجند کشف شد
03 شهریور 1400 - 21:56
شناسه : 22047
3

علنی به نقل از ایسنا /خراسان جنوبی فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموارن انتظامی در بازرسی از یک کامیون باری یک هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند. سرهنگ علیرضا فولادی، امروز چهارشنبه ۳ شهریور اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه “مرک” شهرستان بیرجند در راستای اجرای […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان جنوبی فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموارن انتظامی در بازرسی از یک کامیون باری یک هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی، امروز چهارشنبه ۳ شهریور اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه “مرک” شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
توقیف وانت نیسان با ۱۷ راس گوسفند قاچاق در فردوس 
فرمانده انتظامی فردوس گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک وانت نیسان، ۱۷ راس گوسفند قاچاق را در این شهرستان کشف کردند.  
سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو، ۱۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۱۰ میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
کشف ۹ دستگاه ماینر در خراسان جنوبی 
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی نیز از کشف ۹ دستگاه “ماینر” قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ جواد بخشی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در انباری واقع در شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری اداره برق از محل بازدید و تعداد ۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
وی اظهار کرد: دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم درخواست داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش بخصوص امنیت جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.