آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران
03 شهریور 1400 - 11:35
شناسه : 21821
0

علنی به نقل از ایسنا/مازندران با بستری شدن ۴۲۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، در حال حاضر، تعداد بستری‌شدگان مبتلا به این ویروس در این استان به ۲۸۷۹ رسید، آماری که نشان می‌دهد شیوع این ویروس در مازندران، روند کاهشی […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا/مازندران با بستری شدن ۴۲۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، در حال حاضر، تعداد بستری‌شدگان مبتلا به این ویروس در این استان به ۲۸۷۹ رسید، آماری که نشان می‌دهد شیوع این ویروس در مازندران، روند کاهشی داشته اما متخصصان و مسئولان این استان، همچنان بر رعایت پروتکل‌ها به عنوان اصلی‌ترین راه مقابله با کرونا، تاکید دارند.
سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۱۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۳۹۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۹۸۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری شدند که از این تعداد ۳۵۱ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
آخرین آمار کرونا در بابل 
روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نیز در این زمینه، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۹۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ بیمار جدید بستری و ۸۸ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.