سوء استفاده از اختلاف قیمت آرد دولتی و آزاد عامل کاهش پخت نانوایی‌ها
02 شهریور 1400 - 14:00
شناسه : 21456
3

علنی به نقل از ایسنا /همدان رئیس شرکت غله‌و بازرگانی استان همدان از عدم کمبود آرد در استان خبر داد و گفت: ممکن است برخی بخواهند از اختلاف قیمت آرد سهمیه‌ای و آزاد، سوءاستفاده کنند. مسعود بکائی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود آرد در […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /همدان رئیس شرکت غله‌و بازرگانی استان همدان از عدم کمبود آرد در استان خبر داد و گفت: ممکن است برخی بخواهند از اختلاف قیمت آرد سهمیه‌ای و آزاد، سوءاستفاده کنند.
مسعود بکائی در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا ، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود آرد در استان همدان نداریم و انبار ذخایر گندم ما به اندازه یک‌سال، ذخیره دارد.
بکائی تصریح کرد: مانند سنوات گذشته، سهمیه بر اساس جمعیت هر منطقه به نانوایی‌ها داده می‌شود و حتی در فصل تابستان، سهمیه آرد نانوایی‌ها را افزایش دادیم تا مشکلی وجود نداشته باشد.
وی با تأکید براینکه ممکن است برخی قصد داشته باشند که از اختلاف قیمت آرد سهمیه‌ای با قیمت آزاد آرد در بازار، سوءاستفاده کنند و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی شود،ادامه داد: اداره کل صمت استان، موظف است که میزان پخت و ساعات کاری نانوایی‌ها را کنترل و بررسی کند.
بکائی با بیان اینکه نباید تغییری نسبت به ساعت کار و میزان پخت نانوایی‌ها وجود داشته باشد، گفت: وقتی سهمیه آرد نانوایی‌ها هیچ کاهشی نداشته دلیلی برای کاهش ساعت کاری وجود ندارد و باید تا همان ساعتی که قبلاً پخت داشتند، فعال باشند.
وی در پایان، بیان کرد: شهروندان وقتی با مشکلی در این زمینه مواجه شدند می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و تخلف نانوایان را گزارش دهند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.