واکسیناسیون ۲۵۰ نفر از کارکنان جایگاه‌های  CNG در مشهد
28 مرداد 1400 - 17:56
شناسه : 19492
1

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های CNG در خراسان رضوی از مورخ ۲۷ مرداد ماه آغاز و تا کنون ۲۵۰ نفر از کارکنان در مشهد واکسینه شده‌اند. محمدرضا رضوی راد در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا در خصوص واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان رضوی رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های CNG در خراسان رضوی از مورخ ۲۷ مرداد ماه آغاز و تا کنون ۲۵۰ نفر از کارکنان در مشهد واکسینه شده‌اند.
محمدرضا رضوی راد در گفت‌وگو با علنی به نقل از ایسنا در خصوص واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های CNG در مشهد و استان اظهار کرد: هفته گذشته وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های سوخت در کشور را اعلام کرد. جایگاه‌های سوخت جزو پرخطرترین مکان‌ها در زمینه بیماری کرونا محسوب می‌شود، اما پرسنل برخی از مشاغل در اولویت بندی‌ها  زودتر از پرسنل جایگاه‌های سوخت واکسینه شده‌اند.
در موج پنجم بیماری کرونا ۱۰ الی ۱۵ درصد پرسنل جایگاه‌های CNG  درگیر بیماری شده‌اند
وی افزود: در موج پنجم بیماری کرونا ۱۰ الی ۱۵ درصد پرسنل جایگاه‌های CNG  درگیر بیماری شدند.  باتوجه به پیگیری‌های انجام شد و با مساعدت‌های دکترمهدی قلیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر همکاران ایشان از جمله آقای دکتر موسوی، خانم دکتر خزایی ، خانم دکتر سردار و  … واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های CNG خراسان رضوی از مورخ ۲۷ مرداد ماه آغاز شد.
در خراسان رضوی ۱۹۳ جایگاه CNG با تعداد ۲۰۰۰ نفر پرسنل وجود دارد
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی عنوان کرد: در استان ۱۹۳ جایگاه با تعداد ۲۰۰۰ نفر پرسنل وجود دارد که از این تعداد ۷۸ جایگاه CNG در مشهد است که تعداد کل پرسنل فعال در آن‌ها ۱۰۰۰ نفر است.
رضوی راد بیان کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام ازطرف معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ما خواسته شد که اسامی پرسنل جایگاه‌های  CNG روزانه ۱۰۰ نفر اعلام شود. در حال حاضر کارکنان جایگاه‌های CNG در شهرستان‌ها به مراکز بهداشت شهرستان‌ها مراجعه و کارکنان جایگاه‌ها در مشهد به دانشگاه آزاد مراجعه می‌کنند.
وی افزود: تا امروز حدود ۲۵۰ نفر از کارکنان جایگاه‌های CNG در مشهد واکسینه شده اند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.