بهره‌مندی مناطق کمتر برخوردار یزد  از اجرای طرح ملی «خانه به خانه»
28 مرداد 1400 - 14:01
شناسه : 19416
1

علنی به نقل از ایسنا /یزد معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد از بهره‌مندی یک‌هزار خانواده یزدی از اجرای طرح ملی بهینه‌سازی خانه به خانه خبر داد. «احمد کردستانی» با اشاره به این‌که طرح بهینه‌سازی مصرف خانه به خانه تاکنون برای یک‌هزار خانه و در دو منطقه کمتر برخوردار استان به صورت […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /یزد معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد از بهره‌مندی یک‌هزار خانواده یزدی از اجرای طرح ملی بهینه‌سازی خانه به خانه خبر داد.
«احمد کردستانی» با اشاره به این‌که طرح بهینه‌سازی مصرف خانه به خانه تاکنون برای یک‌هزار خانه و در دو منطقه کمتر برخوردار استان به صورت پایلوت انجام شد، افزود: این طرح با تمرکز بر انجام راهکارهای کم‌هزینه در بخش سرمایشی خانه و به صورت آموزش چهره به چهره و همچنین مجازی برای ساکنین اجرا شده است.

وی با بیان این‌ که اجرای این طرح نمونه کمتر از شش ماه به طول انجامید و در حال حاضر در مراحل پایانی اجرا است، تصریح کرد: بر اساس محاسبات هزینه و فایده، هزینه طرح بهینه‌سازی خانه به خانه حدود یک پنجم هزینه تولید برق بوده است.

معاون برق منطقه‌ای یزد همچنین افزود: علاوه بر این‌که اجرای این روش‌ها با محیط زیست سازگار و با منافع ملی کشور هم راستا است با انرژی تجدید پذیر نیز قابل قیاس می باشد.

به گزارش علنی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، با توجه به موفقیت این طرح، برنامه تداوم و توسعه ی دامنه‌ی اجرای آن با گروه‌های جهادی مقاومت بسیج در دستور کار مشترک شرکت برق منطقه‌ای و شرکت توزیع نیروی برق استان یزد قرار گرفته است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.