پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی زیرگذر بهاران
20 مرداد 1400 - 12:05
شناسه : 16044
2

علنی به نقل از ایسنا /همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت فیزیکی ۸۱ درصدی پروژه زیرگذربهاران خبرداد. داریوش حسینی در بازدید از پروژه زیرگذر بهاران بیان کرد: اجرای عملیات هر دو دهانه در باند رفت و برگشت به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و احداث دیوارهای حائل دو طرف […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت فیزیکی ۸۱ درصدی پروژه زیرگذربهاران خبرداد.
داریوش حسینی در بازدید از پروژه زیرگذر بهاران بیان کرد: اجرای عملیات هر دو دهانه در باند رفت و برگشت به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و احداث دیوارهای حائل دو طرف به طول ۱۷۵ متر تمام شده است.
وی افزود:  قرارداد جدید جهت تکمیل قرنیز دیوارها و اجرای رمپ‌های ورودی و خروجی به شهرک صنعتی تا اجرای آسفالت منعقد شده و عملیات ساب بیس بیس و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی به اتمام رسیده که اداره کل در حال ارزیابی رمپ و لوپ‌های باند همدان – کرمانشاه است.
حسینی ادامه داد: با توجه به مصوبه دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به استان همدان در سال ۸۹ برای رفع حادثه خیزی نقطه اتصال مسیر شهرک صنعتی بهاران با محور شریانی همدان-کرمانشاه این طرح در دست اجرا قرار گرفت که در سال ۱۳۹۰ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود در سالجاری به بهره برداری برسد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، حسینی در رابطه با مشخصات فنی پروژه افزود: احداث زیرگذر با دهانه ۱۴ متر و به طول ۴۰ متر و ایجاد مسیرهای ارتباطی است و از مشکلات و مباحث قابل پیگیری این پروژه تأمین اعتبار کافی از سرجمع منابع استانی و تملک اراضی مورد نیاز طرح است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.