۴۱ پکیج برق خورشیدی در بین عشایر کیار توزیع شد
19 مرداد 1400 - 12:02
شناسه : 15635
4

علنی به نقل از ایسنا /چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در مناطق عشایری شهرستان کیار تعداد ۴۱ پکیج برق خورشدی در بین عشایر این منطقه با همکاری اداره‌کل امور عشایر استان توزیع شد. به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در مناطق عشایری شهرستان کیار تعداد ۴۱ پکیج برق خورشدی در بین عشایر این منطقه با همکاری اداره‌کل امور عشایر استان توزیع شد.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری مجید فرهزاد، اظهار کرد: باحضور در مناطق عشایری شهرستان کیار تعداد ۴۱ پکیج برق خورشیدی در بین عشایر این منطقه با همکاری اداره‌کل امور عشایر استان توزیع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: برای تامین این پکیج‌ها، اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۹۰ درصد آن از اعتبارات صنعت برق پرداخت شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند آموزش بهره‌وری از پکیج‌های خورشیدی توسط کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق در مناطق عشایری انجام می‌شود، گفت: با توزیع این پنل‌های خورشیدی، روشنایی چادرهای عشایر چهارمحال و بختیاری تامین شده و این قشر می‌توانند از برق خورشیدی بهره‌مند شوند.
فرهزاد بیان کرد: عشایر کوچ نشین در سطح چهارمحال و بختیاری با بهره‌مندی از پکیج‌های ۱۰۰ واتی برق خورشیدی می‌توانند چادرهای خود را تا پنج لامپ ۲۰ وات روشن کنند و تلفن همراه خود را نیز از طریق آن شارژ کنند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.