۵۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری طرح های جدید اقتصادی در کرمان نیاز است
13 شهریور 1400 - 20:02
شناسه : 26182
0

علنی به نقل از ایسنا /کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اجرای طرح های بزرگ در سال جاری را نویدبخش آغاز طرح های بزرگ اقتصادی در استان کرمان دانست و گفت: برآورد این است این طرح ها در مجموع بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای سرمایه گذاری نیاز دارند. دکتر”محمدرضا […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اجرای طرح های بزرگ در سال جاری را نویدبخش آغاز طرح های بزرگ اقتصادی در استان کرمان دانست و گفت: برآورد این است این طرح ها در مجموع بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای سرمایه گذاری نیاز دارند.
دکتر”محمدرضا پورابراهیمی” امروز ۱۳ شهریورماه در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونان بانک صادرات در حاشیه معرفی سرپرست جدید شعب بانک صادرات استان کرمان اظهار کرد: فعالیت های بانک صادرات در کرمان همگام با اقدامات ملی، باید توسعه بیشتری پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان پس از خیزش های اولیه در توسعه صنعتی وارد مرحله دوم حلقه های واسط در ایجاد بنگاه های بزرگ اقتصادی شده، افزود: نقش بانک ها در تامین این مجموعه ها حائز اهمیت است و طبیعتا بانک صادرات نیز می تواند در این خصوص نقش خود را در استان ایفا کند.
پورابراهیمی ادامه داد: اجرای طرح های بزرگ مانند الکترودهای گرافیتی در استان، طرح تولید لاستیک های فوق سنگین، طرح های مربوط به ایجاد سلول های خورشیدی، بندر خشک و مرکز لجستیک و … در سال جاری نویدبخش آغاز طرح های بزرگ اقتصادی است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: برآورد ما این است این طرح ها در مجموع بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای سرمایه گذاری نیاز است چه منابع بخش خصوصی و چه منابع تامین مالی شده از نظام بانکی کشور تا عملیاتی شود بنابراین لزوم همراهی نظام بانکی برای اجرای طرح های اقتصادی بیش از گذشته خودش را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: در کنار طرح های بزرگ صنعتی انتظار این است برای طرح های مشاغل خرد و خانگی و … که می تواند اشتغال های خرد را در کنار اشتغال های بزرگ ایجاد کند این موضوع به صورت ویژه در دستور کار بانک ها به ویژه صادرات قرار گیرد.
پورابراهیمی با اشاره به توافق نامه اخیر خود برای ایجاد اشتغال در بخش مشاغل خانگی و خرد اعلام کرد: اقداماتی که در این حوزه در دستور کار قرار گرفته به ویژه در حوزه جوامع هدف مانند خانواده های تحت پوشش امداد، بهزیستی و بیماران خاص ضرورت بسیار مهم است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.