۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان صادر شد
22 مهر 1400 - 10:21
شناسه : 29562
0

علنی به نقل از ایسنا /هرمزگان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در هرمزگان صادر شده است. محمد عباسی صبح امروز (۲۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  ۴۱۰ واحد صنفی در استان […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /هرمزگان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در هرمزگان صادر شده است.
محمد عباسی صبح امروز (۲۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  ۴۱۰ واحد صنفی در استان اقدام به ثبت نام و دریافت اینماد کرده اند که ۴۷ مورد در سال جاری ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد واحد فروش دارای اینماد، تعداد ۳۶ واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی برای فروش اینترنتی محصولات خود شده اند.
وی ادامه داد: واحدهای صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خریدو فروش آنلاین هستد باید نسبت به نام نویسی در سامانه enamad.ir برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir برای ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام کنند.
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.