۳۷ پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی در کمیجان به بهره‌برداری رسید
06 شهریور 1400 - 21:01
شناسه : 23243
1

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی استاندار مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت ۳۷ پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی در کمیجان به بهره برداری رسید. سید علی آقازاده ششم شهریورماه در جریان سفر به شهرستان کمیجان به مناسبت هفته دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از ۳۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /مرکزی استاندار مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت ۳۷ پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی در کمیجان به بهره برداری رسید.
سید علی آقازاده ششم شهریورماه در جریان سفر به شهرستان کمیجان به مناسبت هفته دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از ۳۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان، رقم سرمایه گذاری انجام شده برای این پروژه ها را بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان برشمرد.
وی افزود: این پروژه ۵۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم را برای کمیجان به همراه داشته است.
آقازاده اهم پروژه های این شهرستان را شامل طرح آبرسانی به سه روستا دانست و گفت: جاده چهرقان که در سیل سال ۱۳۹۸ دچار آسیب شده بود به صورت کامل مرمت شده و امروز به بهره برداری شد، همچنین هشت هزار مترمربع آسفالت بهسازی شده در مسیرهای روستایی شهرستان زیر بار ترافیک رفت.
استاندار مرکزی با اشاره به بهره برداری از دو بلوار احداث شده همراه با آبیاری قطره ای فضای سبز در شهر میلاجرد، بیان کرد: این پروژه صرف چهار میلیارد تومان هزینه به دنبال داشته است که با اهتمام شهرداری میلاجرد و فرمانداری کمیجان به انجام رسید.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.