کشف ۴ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در خراسان جنوبی
12 آبان 1400 - 15:04
شناسه : 35196
0

علنی به نقل از ایسنا /خراسان جنوبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی، چهار میلیارد ریال انواع مواد غذایی احتکار شده را در شهرستان بیرجند کشف کردند. سرهنگ جواد بخشی، امروز چهارشنبه ۱۲ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان جنوبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی، چهار میلیارد ریال انواع مواد غذایی احتکار شده را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی، امروز چهارشنبه ۱۲ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی در سوله ای که در اطراف شهرستان بیرجند بود مطلع شدند، و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران محل احتکار مواد غذایی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت این محل را بازرسی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از انبار، ۲۰ تن روغن نباتی و ۱۰ تن خیار شور به صورت بسته بندی شده کشف کردند، که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد ریال براورد شد.
بخشی خاطرنشان کرد: مأموران محل احتکار مواد غذایی را با دستور مقام قضائی پلمپ و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.