کشف انبار احتکار لوازم خانگی در خراسان جنوبی
26 مرداد 1400 - 18:00
شناسه : 18685
1

علنی به نقل از ایسنا /خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان بیرجند را کشف کردند. سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار […]

پ
پ

علنی به نقل از ایسنا /خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان بیرجند را کشف کردند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار لوازم خانگی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش علنی به نقل از ایسنا ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران محل انبار لوازم خانگی احتکار شده را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی به همراه مأموران اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن، انبار شناسایی شده را بازرسی کردند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران پس از بازرسی از انبار تعداد زیادی لوازم خانگی احتکار شده کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال براورد شد.
فرشید با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.